Focus op het bieden van geweldige ondersteuning en laat ons voor uw helpdesk zorgen

Veilig

SSL-versleutelde servers met een beschikbaarheid van 99,9%, noodsystemen en DDoS-mitigatie bewaken uw gegevens.

Schaalbaar

Mondiale infrastructuur en geografisch verdeelde, thematische netwerken voor hoge prestaties en flexibiliteit voor grote en kleine teams.

Alomtegenwoordig

Altijd en overal toegang, zodat uw teamleden niet aan hun bureau zijn gebonden. IP-whitelisting voor privéhelpdesks, te gebruiken voor hoofdkantoren.

Gemakkelijk

Volledige beheerde servers met gratis automatische software-upgrades, onderhoud en wekelijkse foutoplossingen.

Aangepaste SSL-certificaten

Elk Freshdesk-account wordt geleverd met een gratis SSL-certificaat dat bij aanmelden automatisch wordt ingeschakeld voor uw standaard ondersteunings-URL. Als u liever uw eigen domein of een andere URL gebruikt voor uw portal, kunt u het portal beveiligen met een SSL-certificaat. Voor nog meer gemak kunt u voor uw portal een SSL-certificaat aanvragen en het door ons laten inschakelen.

Vertrouwd IP-adres

Via de functie Vertrouwd IP-adres van Freshdesk kunt u elk specifiek IP-bereik toegang geven tot uw ondersteuningsportal. Als u niet wilt dat uw medewerkers inloggen wanneer ze niet op kantoor zijn, kunt u de toegang beperken door het IP-adres van uw netwerk te specificeren. U kunt deze beperking uitbreiden naar uw klanten of een specifieke groep gebruikers ermee de toegang te ontzeggen tot bepaalde delen van uw ondersteuningsportal, zoals uw knowledgebase of community.

Whitelisting via de functie Vertrouwd IP-adres kan ook worden gekoppeld aan een virtueel privénetwerk om mensen veilig en exclusief toegang te bieden tot uw portal, waar ze zich ook bevinden.

Single sign on met uw eigen verificatiegegevens

Als u gebruikers binnen uw organisatie al verifieert, kunt u een SSO-script instellen voor Freshdesk en dezelfde verificatiegegevens gebruiken voor toegang tot uw ondersteuningsportal. Met single sign on geeft u uw interne gebruikers eenvoudig toegang tot uw helpdesk, zonder dat ze nieuwe accounts hoeven te maken of iedere keer hun wachtwoord moeten invoeren.

Single sign on kan ook worden gebruikt met interne databases, zoals ActiveDirectory, of met elk eigen validatiemechanisme dat u verkiest. U kunt uw medewerkers en klanten zich ook laten aanmelden met hun Google-, Facebook- of Twitter-account.

Sneller dan een oogwenk, enorm effectief en supervriendelijk; met Freshdesk is werken met tickets puur plezier!

Stijn Verplancke Webdoos
Bied geweldige ondersteuning zonder u zorgen te maken over het aan de gang houden van uw helpdesk
Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?