Gepersonaliseerde Ticket Status

Beheer uw helpdesk gesynchroniseerd met uw bedrijf

Wanneer u inlogt in uw support portaal, kunt u precies terugzien hoeveel tickets uw team opgelost heeft, hoeveel er nog open staan, welke tickets te laat zijn en waar uw aandacht nodig is. Maar wat nu als u precies wil weten op welk niveau de problemen van klanten zich op dit moment voordoen? Als een ticket 'pending' is, weet u dan of dat zo is omdat men wacht op de reactie van een klant of omdat men wacht op reserveonderdelen die geleverd moeten worden door derden?

Met Freshdesk kunt u uw ticket status personaliseren volgens de werkwijze van uw organisatie en er precies achter komen waar ieder ticket ligt.

Manage uw workflow met Gepersonaliseerde Statussen

Bij de meeste helpdesks bestaat een ticket uit vier statusmogelijkheden: Open, In Afwachting, Opgelost of Gesloten. Met persoonlijk in te stellen ticket statussen kunt u specifieke werksituaties aanbrengen en precies identificeren in welk stadium een ticket zich in uw helpdesk bevindt. Op die manier weet u wanneer een ticket in afwachting is van een antwoord van een klant is, en wanneer er gewacht moet worden op de reactie van een derde partij.

U hoeft niet continu te controleren of er een reactie is binnengekomen. Stel een Observer-regel in!

Bepaal wat zichtbaar is voor de klant

De interne ingewikkeldheid van uw helpdesk kan haast een poëtisch meesterwerk voor uw team zijn, maar al wat uw klanten willen weten is wat hun ticketstatus voor u betekent. Met Freshdesk kun je een half dozijn aan ticketstatussen van 'open' tot 'in afwachting' aanhouden en nog steeds de cliënt laten weten dat u met het ticket bezig bent.

Bepaal zelf wanneer een SLA tijdklok afgaat

Soms moeten medewerkers om meer informatie aan klanten vragen om ze goed te kunnen helpen. Terwijl ze hierop wachten, loopt de tijdklok door, waardoor in sommige gevallen SLA's in het gedrang komen. Nu kunt u middels de gepersonaliseerde statussen instellen wanneer de tijdklok aan moet staan en kunt u tickets op 'in afwachting' plaatsen, tot de klant heeft geantwoord.

 
Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?