DISPATCH’R

Automatiseer tickettoewijzing... Als een baas

Het bekijken van al die tickets is zo'n gedoe

Maak uw toewijzers overbodig

Uw medewerkers zijn elke dag uren kwijt aan het bekijken van elk inkomend ticket en het categoriseren, prioriteren en toewijzen van de tickets aan de juiste ondersteuningsmedewerkers. En ze moeten dit dagelijks doen, voor elk ticket dat bij uw helpdesk wordt geopend. Dat is enorm saai werk. Vroeg of laat zullen uw medewerkers nonchalant worden en fouten gaan maken.

Automatisch categoriseren, prioriteren en toewijzen

De Dispatch'r is een slimme helpdeskcoördinator die is geïntegreerd in Freshdesk. U kunt regels en werkstromen bepalen voor elk ticket dat in uw ondersteuningsportal wordt geopend. Daardoor hoeft u zich geen zorgen meer te maken over verveling, slordigheid, vermoeidheid of koffiepauzes. Dispatch'r is uw steun en toeverlaat bij ticketbeheer!

Waarom zou u alleen efficiënt zijn als u ook plezier kunt hebben, met Freshdesk Arcade


Waarom zou u tijd verspillen aan het beheren van tickets als u deze ook kunt beantwoorden?

Met de Dispatch'r wordt elk inkomend ticket automatisch toegewezen aan de juiste medewerker of groep binnen uw team. Daardoor hebben uw medewerkers al gecategoriseerde en toegewezen tickets als ze 's morgens op kantoor aankomen.

Omzeil de wachtrij, prioriteer belangrijke klanten en meer

Zelfs het beheer van uw ingewikkeldste werkstromen wordt een fluitje van een cent met de Dispatch'r. U stelt gewoonweg regels op voor het labelen van bepaalde tickets of het overslaan van automatische meldingen. U kunt zelfs regels opstellen voor het waarschuwen van accountmanagers en uw beste medewerkers wanneer een belangrijke klant een probleem heeft.

Laat uw klant zien wat hij kan verwachten met service level agreements

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?