OBSERVER

De Observer let op

Creëer gemoedsrust met de Observer

Sommige mensen hebben zulk voorspelbaar werk dat ze rustig in een hoekje kunnen mediteren op hun strategieën. Maar voor ondersteuningsmedewerkers is zo'n zentoestand meestal een verre utopie. De Observer is als een speciale assistent die let op gebeurtenissen die belangrijk voor u zijn, zodat u fris blijft om de hele dag door klanten te ondersteunen.

Waar wordt u gelukkig van?

U kunt de Observer zo instellen dat deze acties uitvoert wanneer u het daar te druk voor hebt. Zo kunt u de Observer gebruiken om een geheel nieuwe set meldingen te beheren, waarschuwingen te verzenden, automatisch tickets te heropenen wanneer de klant een reactie stuurt, en zelfs om kwesties te escaleren naar meer ervaren medewerkers. Met de Observer krijgt “zo snel mogelijk” een geheel nieuwe betekenis bij uw helpdesk.

Activering op basis van uitvoerder

U kunt de Observer zelfs instellen om een regel te activeren die is gebaseerd op wie een bepaalde gebeurtenis heeft uitgevoerd. Zo kunt u een afzonderlijke werkstroom maken voor wanneer de klant op een ticket reageert, of de status ervan verandert, of een geheel nieuwe werkstroom wanneer uw medewerkers dezelfde dingen doen. Hebt u een werkstroom nodig om telkens wanneer een collega een reactie stuurt een waarschuwing te activeren? Ook daarbij kan de Observer u helpen!

Houd het overzicht over uw helpdesk. Bepaal wat er gebeurt en wanneer.

Met de Observer kunt u de informatiestroom, meldingen en processen in uw helpdesk beheren. Moet de baas worden geïnformeerd wanneer een klant u een uitstekende beoordeling geeft? U stelt het in met de Observer. Wilt u een ticket als spam markeren wanneer een klant u een slechte beoordeling geeft? Dat kan ook, hoewel het waarschijnlijk niet zo'n goed idee is.

Plan wanneer u feedback wilt ontvangen, ontwerp het klanttevredenheidsonderzoek

STANDAARDANTWOORDEN

Verspil uw tijd niet langer aan het beantwoorden van steeds dezelfde vragen. Werk snel en consistent bij al uw ticketreacties.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?