SUPERVISOR

Ontsla Managers. Aan de slag met de Supervisor!

Controleer uw support processen.

Uw eigen persoonlijke toezichthouder, ingebouwd in uw support desk

Supervisor draait ieder uur en ruimt alles na u op. Stel regels in om automatisch escalaties en op te volgen zaken te beheren.

Vergeet de tranen van gisteren met Auto-Close & Herinneringen

Medewerkers spenderen ongeveer drie uur per dag aan het doornemen van belnotities van de vorige dag, het uitsturen van herinneringen en het sluiten van oude reeds opgeloste tickets. Automatiseer dit hele proces met de Supervisor.

Loopt als een klok en schoont uw werkplek ieder uur op.

De Supervisor gaat periodiek door alle tickets in uw helpdesk en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. Dus als u tickets heeft rondslingeren die nog een reactie van de klant behoeven, kunt u de Supervisor instellen om automatisch een herinnering hiertoe te versturen. Of als u al lange tijd er niet in geslaagd bent om een ticket op te lossen, kunt u de Supervisor vragen om een deus ex machina.

Zet de frustraties van klanten naar je hand

Soms hebben uw medewerkers net iets meer informatie van de klant nodig voordat ze een oplossing kunnen bieden. Soms loopt dit spel van vraag en antwoord uit in een langlopende tenniswedstrijd van tickets. Over het algemeen zijn klanten tevreden met een mailwisseling van 3 tot 4 antworrden. Hierna begint de wisselwerking frustrerend te werken. De Supervisor kan het aantal reacties op een ticket bijhouden en escalaties aanbrengen, zodat u precies weet wanneer u moet ingrijpen.

EMAIL MELDINGEN

Blijf op de hoogte van tickets, alarmeringen, antwoorden en alles wat ertoe doet, met kleine notificaties via email.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?