Een rapport zegt meer dan duizend meetings

De juiste meetgegevens altijd bij de hand

Uw baas wil harde cijfers. Ze stelt u abstracte vragen over de prestaties van uw helpdesk, niet alleen tijdens de wekelijkse meetings, maar ook in de koffiepauze, bij de waterkoeler en eigenlijk altijd wanneer u haar spreekt. Maar u hebt de juiste meetgegevens natuurlijk niet steeds bij de hand. Uw belangrijkste taak is immers het ondersteunen van klanten. Niet het uitpluizen van spreadsheets en opstellen van grafieken.

En dat is precies waarom u zo enthousiast zult zijn over de rapporten die u kunt uitdraaien in Freshdesk, met korte aanwijzingen naar mogelijke conclusies.

Alles wat u nodig hebt in een oogopslag

Wanneer u klanten ondersteunt, kunt u soms het gevoel hebben in drijfzand weg te zakken. Hoe sneller u probeert uw achterstallige tickets weg te werken, hoe meer problemen zich lijken op te stapelen. Soms moet u gewoon even stoppen, een paar stappen terug doen en begrijpen wat er binnen uw helpdesk omgaat. De beknopte overzichten in Freshdesk geven u snel inzicht in uw volledige helpdesk of in een klant, medewerker of groep medewerkers.

Identificeer uw beste spelers

Wanneer u weet wie de sterkste en de zwakste schakels zijn, kunt u de juiste benchmarks instellen voor uw hele team. Aan de hand van Top-N-rapporten uit Freshdesk kunt u voor elke belangrijke metriek vaststellen wie uw beste klanten, medewerkers en groepen zijn. U kunt zelfs individuele medewerkers en klanten met elkaar vergelijken om te zien hoe ze ten opzichte van elkaar presteren op belangrijke metrische gegevens.

Haal uw medewerkers uit de helpdesksleur en boost hun productiviteit

Schakel uw helpdesk naar een hogere versnelling om klanttevredenheid een boost te geven

Het hele idee achter uw klantenondersteuning is de harten van uw klanten te veroveren. Dus wat zegt het over uw helpdesksoftware als u geen rapporten kunt uitdraaien over wie uw tevreden klanten zijn en wat uw ontevreden klanten zo ongelukkig maakt? Met Freshdesk kunt u klanttevredenheid bijhouden en erover rapporteren. U kunt zelfs uw meest en minst tevreden klanten identificeren op niveau van uw helpdesk, per medewerker of per groep. En het kan nog beter! Met slimme Load Analysis- en Helpdesk Performance-rapporten, kunt u onmiddellijk inzoomen op de hardnekkigste probleemgebieden en de tevredenheid nog verder doen toenemen.

Weet hoe uw helpdesk presteert, stuur op het juiste moment klanttevredenheidsonderzoeken uit

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?