Freshdesk for Mobile

Alles wat je nodig heb om exceptionele support te geven

Laat je goede support niet achter op het kantoor

Lever buitengewone support ervaringen, zelfs onderweg, met de Freshdesk app

Klanten stoppen niet, wanneer er niemand op de helpdesk aanwezig is. Waarom stop de support dan wel? De Freshdesk app zorgt ervoor dat je ook onderweg de buitengewone support ervaring kan leveren.

Gebruik Freshdesk op jouw Andriod telefoon.

Klik hier voor de app voor Android, en laat de Freshdesk helpen met de volgende support tickets. Freshdesk voor Android brengt alle krachtige mogelijkheden van Freshdesk recht in je favoriete toestel. Reageren op tickets als je aan het wachten bent bij de tandarts. Laat dat tijdschrift van 1994 liggen, en scroll door kwesties die de meest relevant zijn voor je, met een 9+ standaardweergaven en onbeperkt mogelijkheden. Verander prioriteiten, markeer spam en verstuur je antwoorden terwijl je aan het wachten bent. En wanneer de verpleegkundige uw naam noemt, wijs de tickets toe aan de agents van je team. .

Jouw broekzak formaat helpdesk, ook op iOS!

Wij houden van appels net zoveel als van sinaasappels, en haten mensen die discrimeneren op basis van devices. Dat is waarom Freshdesk ook de iOS app uitbrengt. Het heeft dezelfde mogelijkheden die het web ook te bieden heeft. Het enige verschil is dat grootte en dat het super mooi oogt op een iPhone. Ga verder, bekijk de status van je tickets en zoek rond in je tickets in de frisse lucht. Gooi een stok weg voor een hond en draai een automatisch scenarion voordat de hond de stok te pakken heeft.

Support overal, waar je ook bent.

Waar je ook heen gaat, neem je helpdesk mee met Freshdesk, mobiele app. Gemaakt op HTML5, waardoor het voor vele devices beschikbaar is. Dat betekend dat het perfect werkt op iPhones, Andriods, iPads en ook op Blackberries. Log alleen maar in op jouw helpdesk portal van je mobiele browser, swipe door je tickets en voel de klant tevredenheid op je mobiele device. Voel dezelfde evaring zowel op het werk achter je laptop als op de bank met je tablet of overal waar je wilt op je telefoon.

CUSTOMER SUPPORT OP AFSTAND

Toegang tot je helpdesk in de cloud , waardoor je de klant support kan leveren ongeacht waar je bent.

E-MAIL OPDRACHTEN

Toewijzen van tickets, instellen van priorities en beheer je helpdesk vanuit je persoonlijke inbox met behulp van e-mail opdrachten.

AGENT PRODUCTIVITEIT

Blijf op de hoogte van de snelheid van antwoorden, opgelost tijdens eerste antwoord en achterstallige tickets, wat de productiviteit van de agentins in je helpdesk vergroot.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?