TIJDSRAPPORTAGE

Houd bij hoeveel tijd u besteedt aan klantenondersteuning

Dichter bij een tijdmachine konden we niet komen.

Tijd markeren, registreren en rapporteren

Stel voor, u bent zevenentwintig uur lang aan het ploeteren geweest met logboekbestanden, bugs en andere problemen om een van uw klanten weer op de rit te krijgen. U hebt veel werk verzet en uw klant is blij. Maar wanneer u aan het einde van de maand een statusrapport verzendt en een factuur wilt maken voor alle uren die u aan ondersteuning hebt besteed, wordt u ineens overspoeld door problemen. Wanneer u eenmaal aan factureren toekomt, is het alweer weken geleden dat u die hele nacht hebt doorgewerkt. En u en uw klant weten niet meer precies wat u toen allemaal hebt gedaan.

Met tijdsrapportage in Freshdesk kunt u vastleggen hoeveel tijd u besteedt aan een ticket, notities toevoegen en de ingevoerde tijd zelfs als factureerbaar markeren. Zo hoeft u aan het einde van de maand alleen maar een tijdstaat uit te draaien en kunt u de door u verrichte wonderen moeiteloos factureren.

Start de klok automatisch zodra u aan de slag gaat

Dankzij de ingebouwde start-/stoptimers van Freshdesk kunt u zich helemaal richten op uw werk. De tijd die u aan een taak of ticket besteedt, wordt vanzelf geregistreerd. Bovendien zijn in uw Freshdesk-account een groot aantal populaire factureringsapllicaties geïntegreerd, waarmee u uw klanten de tijd in rekening kunt brengen die uw team aan ondersteuning heeft besteed.

Genereer moeiteloos tijdstaatrapporten

U hebt niet langer een expert nodig om het cijferwerk voor u te doen. Met de tijdstaatrapporten in Freshdesk genereert u snel de volledige tijdregistratie voor een of meer klanten. Houd overzicht over de bestede tijd en vergelijk factureerbare en niet-factureerbare werkzaamheden per medewerker.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?