FEEDBACKWIDGET

Feedback kan van onschatbare waarde zijn

translation missing: nl.feedback-widget.block1.title

translation missing: nl.feedback-widget.block1.sub_title

De makkelijkste manier om de klant centraal te stellen is om te verzekeren dat ze u altijd kunnen vinden. Als ze een vraag sturen, geeft u antwoord. En als ze u willen spreken, neemt u de telefoon op en helpt u ze met hun probleem. Dat klinkt allemaal heel eenvoudig.
Het probleem is dat u niet de hele dag bij de telefoon kunt blijven wachten tot er een klant belt. Maar als uw aandacht op iets anders richt en niet meer luistert, krijgen ze het gevoel dat ze niet serieus worden genomen. En dat kan nooit de bedoeling zijn.
Met de feedbackwidgets van Freshdesk kunt u een ticketformulier maken en uw klanten laten weten dat er voor ze bent. U kunt het formulier eenvoudigweg kopiëren en plakken in uw website, uw zelfbedieningsportal en zelfs in uw app. Zo kunnen uw klanten u zelfs als u vrij bent informeren over hun problemen, en u kunt ze helpen zodra u weer aan het werk gaat.

translation missing: nl.feedback-widget.block1.sec_desc

Hulp is nooit ver weg

Klanten die uw website bezoeken willen vaak antwoord op één simpele vraag, zonder allerlei gedoe. Ze zijn gelukkig als ze geen ingewikkelde dingen hoeven te doen om hun vraag te kunnen stellen. Met de feedbackwidget bent u slechts één klik verwijderd van uw klanten. Uw team kan snel in actie komen, en mogelijk de deal sluiten.

Laat klanten antwoorden zelf ontdekken

De feedbackwidget is gekoppeld aan uw kennisbank en vindt automatisch artikelen met oplossingen voor gebruikers, vanaf het moment dat ze hun vraag beginnen te typen. En dankzij Elastic Search krijgen ze hun resultaten razendsnel en zijn deze relevanter dan ooit. Zo wordt kostbare tijd bespaard, zowel van uw klanten als uw ondersteuningsteam.

Inzicht in elk ticket

Met Freshdesk kunt u uw ticketformulier aanpassen, zodat u al een helder beeld krijgt van een kwestie zodra de klant zijn verzoek indient. Vervolgens kunt elk ticket automatisch toewijzen en, eventueel voorzien van opmerkingen, laten afhandelen door uw helpdesk. Sluit onzekerheden uit, graaf dieper en achterhaal de grondoorzaak van problemen.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?