KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEKEN

U wilt dat klanten van u houden

Meet wat echt belangrijk is

Met SLA's, reactietijden en tientallen andere meetgegevens om u druk over te maken, verliest u al snel het zicht op de allerbelangrijkste factor - klanttevredenheid. Met de klanttevredenheidsonderzoeken van Freshdesk kunnen uw klanten u eenvoudig laten weten of ze gelukkig zijn met uw service of dat u zich wat extra moeite moet getroosten.

Bepaal zelf wanneer u de vraag wilt stellen

U kunt het tevredenheidsniveau van klanten meten met elk antwoord dat u verzendt, of wachten totdat het ticket is opgelost voordat u om feedback vraagt. U kunt het ook aan uw medewerkers overlaten en hen zelf laten besluiten wanneer ze onderzoeksvragen meesturen met hun antwoorden. Maak uw klanten gelukkig door ze hun ervaring rechtstreeks vanuit hun e-mail te laten beoordelen (met een eenvoudig Geweldig, Oké of Slecht). Klanten kunnen desgewenst specifieke feedback toevoegen.

Beoordeel hoe blij uw klanten zijn met uw helpdeskondersteuning

Rapporteer over liefde en teleurstelling

Het heeft geen zin klanttevredenheid te meten als u aan het einde van de maand geen rapport tevoorschijn kunt toveren waarin u ziet waarom uw klanten zo ontstemd zijn. De tevredenheidsrapporten in Freshdesk geven u een overzicht van opgetogen, teleurgestelde en gewoon tevreden klanten. Via de rapporten kunt u bovendien achterhalen welke medewerkers, groepen en tickets bij welke klant betrokken waren.

Geef medewerkers bonuspunten voor elke opgetogen klant. Kijk hoe dat in zijn werk gaat.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?