skipToMainContent

Maak kennis met de AI-gestuurde Customer Service Suite

Meer informatie
ALLES-IN-ÉÉN-OPLOSSING

Customer Service Suite

Gebruiksvriendelijke omnichannel customer support software voor gespreksondersteuning en ticketing, aangedreven door generatieve AI.

Probeer nu gratisBoek een demo
0:00/ 0:00
bynder-video
Al meer dan 60.000 bedrijven wereldwijd vertrouwen op Freshworks

Eén uniform omnichanneloplossing, aangedreven door AI

Verbeter de klantervaring en agentproductiviteit met generatieve AI. Eén naadloze omnichanneloplossing voor selfservice, gespreksondersteuning en ticketing.

AI-GESTUURDE SELFSERVICE

Automatiseer selfservice op verschillende kanalen

Minimaliseer wachttijden en verbeter afhandelingen. Freshbots, aangedreven door Freddy Self Service, werken op meerdere kanalen, zodat klanten altijd hun antwoorden vinden - waar ze ook zijn. Met Freshbots die 70% van de gesprekken afhandelen, kan uw team zich concentreren op wat het belangrijkst is.*

UNIFORME WERKPLEK VOOR AGENTS

Boost de productiviteit van uw agents

Help uw agents om hoe en waar dan ook hun service en support te personaliseren Bekijk alle klantinteracties over meerdere kanalen, op één centrale plek. Freddy Copilot is een always-on assistent die antwoorden voorstelt, acties aanbeveelt en gebeurtenissen samenvat. Ontdek het zelf.

GEAVANCEERDE TICKETING

Maak naadloze samenwerking tussen teams mogelijk

Overleg met collega's om klantproblemen sneller op te lossen. Maak snel clusters. Stel een dream team samen. Houd verantwoordelijkheden bij. Geavanceerde ticketing bewaart alle informatie op één plek, waardoor het makkelijk is om de voortgang bij te houden en niemand steken laat vallen.

PROACTIEVE INZICHTEN

Neem sneller slimmere beslissingen

Aangestuurd door generatieve AI analyseert Freddy Insights proactief prestatie data om kansen te spotten voor de optimalisatie van productiviteit en het afweren van mogelijke problemen. Freddy Insights raadt zelfs herstelmaatregelen aan en helpt deze uit te voeren.

GESTROOMLIJNDE ADMIN

Optimaliseer productiviteit voor de allerbeste support

Geef administrators de tools om de werkzaamheden verder te stroomlijnen, en boost de effectiviteit met AI-aangedreven workflowautomatisering.

SNELLE ROI

Realiseer snel waarde en impact

Snel inzicht in bedrijfsresultaten met de customer service suite, waarmee u in zowel conversational support en ticketing uitblinkt - en tegelijkertijd de productiviteit stimuleert dankzij de ingebouwde generatieve AI. Met 1200 integraties kunt u binnen enkele weken al aan de slag.

We hadden het zelf niet beter kunnen verwoorden

Met Freshworks konden onze agents verschillende klanten tegelijkertijd helpen en nog steeds gepersonaliseerde hulp bieden.

Laila HalimKwaliteitscontrole analist, BEL USA
Lees het complete klantverhaal.

Veel van onze diensten zijn cruciaal voor onze luchtvaartklanten, dus we moeten 24/7 betrouwbare support kunnen bieden. Een multichannelsysteem dat alle klantendiscussies op één plek samenbrengt is essentieel gebleken voor ons succes.

Justin NealeVP Customer Experiene, NAVBLUE
Lees het complete klantverhaal.

Ik vind de gebruikersinterface zeer prettig. Ik werk met veel andere bedrijven en vind de gebruikersinterface van Freshworks erg intuïtief. Alles is makkelijk te vinden. Alles is heel toegankelijk. De zoekfunctie is ook uitstekend ontworpen en werkt bijzonder goed.. De account managers zijn erg behulpzaam en geven feedback prioriteit. Dat zie je niet vaak bij bedrijven.

Nikhil GodboleHoofd Customer Service, JUPITER
Lees het complete klantverhaal.

Industry experts hebben gesproken

CUSTOMER SERVICE SUITE

Probeer de alles-in-één customer service oplossing

Ontdek hoe generatieve AI, selfservice, converstational support en ticketing samenkomen voor één complete ervaring.

Probeer nu gratis

*Freshchat Benchmark-rapport 2023: gebruikers hebben een deflectiepercentage van wel 70% gemeld met Freddy Self Service. Freddy Self Service, Freddy Copilot en Freddy Insights zijn beschikbaar in bèta.