Manage alle support gesprekken op één plaats

Ticketsysteem voor e-mail

Elk Freshdesk-account beschikt over een ongelimiteerd aantal postvakken, zodat u op een enkele locatie al uw ondersteuningsmail kunt beheren. Elk ticket dat in uw helpdesk wordt ontvangen, kan automatisch worden geprioriteerd, gecategoriseerd en toegewezen. Via privéopmerkingen kunnen medewerkers bepaalde problemen in overleg oplossen. Ze kunnen ook voorkomen dat hetzelfde verzoek door meerdere medewerkers wordt beantwoord door botsingsdetectie te gebruiken.

En met service level agreements kunt u de verwachtingen van uw klanten sturen, zodat ze weten wanneer ze een reactie tegemoet kunnen zien en wanneer hun probleem wordt opgelost.

Beheer en beantwoord al uw ondersteuningsmails via een enkele helpdesk
Integreer uw telefonische ondersteuning in uw helpdesk

Geïntegreerde telefonische ondersteuning

Geen investeringskosten of hardware-installaties meer. Met Freshdesk beschikt u in een oogwenk over een eigen callcenter in de cloud. U koopt gewoon een telefoonnummer naar keuze vanaf $ 1/maand en al het overige, zoals automatische gespreksopname, IVR-ondersteuning en medewerkerstransfers, is gratis.

Dit betekent ook dat u uw helpdesk kunt voorzien van een lokale hotline in 26 landen en dat u vanaf zo goed als elke locatie ter wereld gesprekken kunt voeren en ontvangen. En zelfs als uw medewerkers gesprekken moeten doorsturen naar hun mobiel, kan dat moeiteloos.

Live chat

Bied bezoekers van uw website of uw portal ondersteuning wanneer ze die nodig hebben, zelfs vanuit uw mobiele apps. In de geïntegreerde live chat-oplossing van Freshdesk voegt u chatvensters toe waar u ze nodig hebt, voor realtime communicatie met uw klanten. U kunt klanten zelfs al proactief aanspreken nog voordat ze een woord hebben gezegd.

Al uw chatgesprekken worden automatisch gearchiveerd en kunnen naar nieuwe tickets worden geconverteerd, zodat u geen enkel klantverzoek meer vergeet te beantwoorden.

Ondersteun websitebezoekers proactief met live chat

Feedbackwidget

Met de geïntegreerde feedbackwidget in Freshdesk kunt u een ticketformulier toevoegen aan uw website, applicatie of op elke andere locatie waar uw klanten ondersteuning zoeken. Uw klanten maken daarmee tickets in uw helpdesk en kunnen hun eigen probleem zelfs onmiddellijk oplossen dankzij de slimme suggesties van de feedbackwidget die relevante artikelen uit uw knowledgebase retourneren.

after
after
before

Integratie met Facebook

Communiceer met uw klanten op Facebook door uw knowledgebase en forums toegankelijk te maken met de Facebook-paginatab. Zo hoeven uw klanten niet weg te navigeren van hun favoriete sociale netwerk als ze oplossingen zoeken voor hun probleem en kunt u rechtstreeks vanuit uw helpdesk Facebook-posts en privéberichten in de gaten houden. U kunt posts op uw merkpagina en privéberichten automatisch naar tickets converteren. Alle volgende opmerkingen en posts van dezelfde afzender worden automatisch als notities aan het juiste ticket toegevoegd.

Integratie met Twitter

U hoeft Twitter niet langer handmatig te doorzoeken naar vermeldingen van uw merk. In plaats daarvan kun u Freshdesk configureren om alle tweets te vinden die relevant zijn voor uw bedrijf. Waar nodig kunt u ze automatisch laten converteren naar tickets, zodat uw team ermee aan de slag kan. Feitelijke ondersteuningsverzoeken worden op die manier rechtstreeks naar uw team gestuurd, terwijl u rechtstreeks vanuit uw helpdesk belangrijke trefwoorden, concurrenten en trends in de gaten houdt.

Stream uw Twitter-feed en resultaten voor trefwoordzoekopdrachten in uw helpdesk

Zelfbedieningsportal

Knowledge base theme
Video theme
Feature roadmap theme
Community forum theme

Met Freshdesk creëert u een persoonlijke ondersteuningservaring voor uw klanten door een portal in te richten dat past bij uw bedrijf. Niet alleen kunt u de uitstraling van uw portal volledig afstemmen op uw website, u kunt ook single sign-on instellen en uw portal naadloos toegankelijk maken.

Uw ondersteuningsportal is volledig geïntegreerd met uw knowledgebase en forums. Klanten die hulp nodig hebben, vinden er dan ook gelijk alle antwoorden en kunnen er hun gedachten bespreken over uw producten. U kunt uw portal zelfs optimaliseren voor zoekmachines, zodat uw klanten vanaf elke locatie op internet direct vinden wat ze nodig hebben.

In-app ondersteuning

Wat doen uw klanten wanneer ze uw mobiele app gebruiken en een ondersteuningsvraag hebben? Met MobiHelp van Freshdesk kunt u in de app al hun vragen beantwoorden en problemen oplossen. MobiHelp integreert ondersteuning in uw iOS- of Android-app, zodat u rechtstreeks veelgestelde vragen kunt beantwoorden en zelfs met gebruikers kunt chatten. Verbeter klantretentie door problemen onmiddellijk op te lossen. U kunt ook uw App Store-score's een boost geven door gebruikers op het juiste moment te vragen hun feedback in te zenden.

Het beste daaraan? MobiHelp wordt meegeleverd met Freshdesk. Zonder extra kosten. Integreer gewoon de SDK en ga van start met klantenondersteuning.

We zijn erg enthousiast over Freshdesk. Het helpt ons alle e-mail, tweets en Facebook-commentaren van klanten bij te houden. Bovendien zijn ze steeds behulpzaam en professioneel wanneer we contact met ze opnemen. Ze luisteren naar onze feedback en doen er alles aan om ons tevreden te stellen.

Zuzana Bednarikova Codility
Ondersteun uw klanten waar ze ook zijn
Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?