Communiceer met uw klanten in realtime, direct vanuit uw helpdesk!

Wat u ook doet om het persoonlijk te maken, met e-mail kunt u klanten niet echt laten voelen dat u om ze geeft. En als u één keer vergeet te reageren, kan dat al tot frustratie leiden bij een van uw belangrijkste klanten. Was er maar een manier om te schakelen tussen e-mail en chatten, en om te reageren zonder de draad kwijt te raken...

Routeer chats automatisch en stuur ze door naar de juiste medewerkers

Stroomlijn uw chatproces en maak het efficiënter door chatgesprekken automatisch te routeren naar de juiste mensen in uw team. Wilt u een stap verder gaan? Voeg een pre-chatformulier toe aan uw chatwidget om werkstroomautomatiseringen te activeren op basis van informatie van de klant. Hierdoor verloopt het proces sneller en worden uw tickets correct georganiseerd in uw helpdesk.

Altijd de juiste context, waar uw klanten zich ook bevinden

Met Freshdesk kunnen uw klanten rechtstreeks communiceren met uw ondersteuningsteam via uw website, uw ondersteuningsportal, uw webtoepassing en zelfs via hun smartphone, ongeacht waar ze zijn.

ZET CHATBERICHTEN OM IN TICKETS

Zet de tekst van ieder chatbericht aan het einde om in een ticket, met een druk op de knop. Hierdoor wordt er een log bijgehouden van iedere chat conversatie.

STEL CHAT BESCHIKBAARHEID IN

Stel in wanneer uw medewerkers chatberichten zouden moeten kunnen ontvangen. Als uw medewerkers onbereikbaar zijn, kunt u het chatvenster verbergen of berichten inschakelen.

INITIEER PRO-ACTIEF EEN CHAT

Start op pro-actieve wijze een chatbericht met bezoekers van uw website. Stap direct in en strijk eventuele vragen of problemen direct glad, nog voordat die zich voordoen.

CHAT MET ANDERE MEDEWERKERS

Bereik een teamlid snel met een vraag of opmerking zonder de helpdesk te hoeven verlaten. Dit is ook een geweldige manier om op één lijn te blijven met het team.

ONBEPERKTE CHAT HISTORIE

Al uw chat conversaties behoren u toe. Scan door de berichten en haal welk chatgesprek dan ook naar boven wanneer u dat nodig heeft.

HOUD UW CHAT IN DE GATEN MET RAPPORTAGES

Houd het Live Chat kanaal scherp in de gaten middels rapportages. De verkregen inzichten kunnen u helpen uw chat strategie te verbeteren.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?