Kant-en-klare oplossing

Het instellen van het Freshdesk-telefoonkanaal is ongelooflijk eenvoudig. Kies uw nummer, stem in met de betaling en u hebt een werkende telefoon voor het beantwoorden van spraakberichten.

Alec Kinnear
Creative Director, Foliovision
Uw telefonische ondersteuning naadloos geïntegreerd met andere kanalen

Met het ingebouwde telefoonkanaal van Freshdesk kunt u in enkele minuten een callcenter opzetten dat nauw is geïntegreerd met de rest van uw ondersteuningskanalen. Het mooiste is dat u helemaal geen hardware hoeft te installeren. U kunt een lokaal of gratis nummer kopen, uw headset aansluiten en direct gesprekken aannemen via uw laptop of mobiele telefoon.

ZET GESPREKKEN OM IN TICKETS

Neem alle inkomende en uitgaande gesprekken op en zet ze om in tickets. Voeg vervolggesprekken over dezelfde kwestie toe aan bestaande tickets.

OVERAL GESPREKKEN BEANTWOORDEN EN VOEREN

Beantwoord en voer gesprekken vanuit uw iOS- en Android-apps. Verbind inkomende gesprekken door naar uw mobiele telefoon om gesprekken te beantwoorden terwijl u niet aan uw bureau zit.

BETAAL ALLEEN VOOR DE MINUTEN

Geen installatiekosten voor hardware. Geen instelkosten. Alle functies zijn beschikbaar binnen het gratis abonnement. Koop een nummer en betaal uitsluitend voor de gesprekken.

GEHEEL IN DE CLOUD

Fysieke telefoontoestellen zijn niet nodig. U kunt nummers kopen, gesprekken beantwoorden en voeren, gesprekken opnemen en volgen vanuit uw helpdesk.

ROUTEER GESPREKKEN MET IVR

Stel Interactive Voice Response in om bellers te laten kiezen met wie ze willen spreken. U kunt ook verschillende nummers kopen voor verschillende medewerkergroepen.

VERBIND GESPREKKEN DOOR NAAR WIE DAN OOK

Verbind gesprekken door naar andere online beschikbare medewerkers of de telefoon van een ander teamlid, gratis, zelfs als ze geen medewerker zijn van de helpdesk.

Wijs specifieke telefoonnummers toe

U kunt elk gekocht nummer toewijzen aan een groep medewerkers, zodat alle gesprekken voor die medewerkers naar dat specifieke nummer worden geleid. Inkomende gesprekken voor de groep kunnen automatisch worden doorverbonden naar de medewerker met de laagste werklast. Als een gesprek buiten kantooruren binnenkomt, kan de beller een voicemail achterlaten om later te worden teruggebeld. U kunt aangepaste begroetingen, voicemail en IVR uploaden of gebruikmaken van de standaardopties.

Elk inkomend gesprek bij uw helpdesk kan worden opgenomen en opgeslagen voor referentiedoeleinden. Freshdesk heeft geen ruimtelimieten, zodat u een onbeperkt aantal gesprekken kunt opnemen (en afspelen). Als het gesprek in een ticket wordt omgezet, wordt de opname aan het ticket toegevoegd. U kunt ook selecteren of klanten toegang hebben tot de opname in het ticket of deze alleen kan worden beluisterd door medewerkers. Met Freshdesk kunt u elke stap van uw telefonische ondersteuning probleemloos aan uw wensen aanpassen.

Ontdek alle manieren waarop u uw telefoonnummers kunt aanpassen

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?