Meet en traceer prestaties met behulp van rapportages.

  • Beantwoorde tickets - 23%
    Opgeloste Tickets - 43%
  • Beantwoorde tickets - 55%
    Opgeloste Tickets - 35%
  • Beantwoorde tickets - 23%
    Opgeloste Tickets - 44%
  • Beantwoorde tickets - 53%
    Opgeloste Tickets - 64%
  • Beantwoorde tickets - 43%
    Opgeloste Tickets - 76%
  • Beantwoorde tickets - 73%
    Opgeloste Tickets - 94%

Beoordeel klanttevredenheid met onderzoeken

Integreer klanttevredenheidsonderzoeken in uw communicatie en houd bij hoe tevreden uw klanten zijn over uw ondersteuning Freshdesk helpt u feedback van uw klanten te verzamelen met elk ticket dat u oplost en koppelt die feedback aan de prestaties van uw medewerkers. U kunt zelf bepalen wanneer u een onderzoek verzendt en zelfs escalatiemails sturen aan leidinggevenden als iemand een slechte beoordeling krijgt.

Tevredenheidsonderzoeken even u niet alleen meer inzicht in hoe goed uw team klanten ondersteunt, welke medewerker het goed doet en wie meer begeleiding nodig heeft, het geeft klanten ook de mogelijkheid hun ideeën en suggesties met u te delen.

Inzichten

De Reporting Suite van Freshdesk bestaat uit 16 verschillende rapporten waarmee u gegevensgestuurde doelen kunt instellen en de juiste meetgegevens kunt vastleggen. Het geheel aan rapporten stelt u in staat prestaties te beoordelen op verschillende niveaus - de helpdesk, specifieke groepen, individuele medewerkers, enzovoort.

Elk rapport biedt een samenvatting op het hoogste niveau. Van daaruit kunt u dieper ingaan op specifieke tijdsperioden, gegevenspunten en vergelijkingen, zodat u steeds over de benodigde informatie beschikt om kritieke bedrijfsbesluiten te kunnen nemen.

Snelle At A Glance-rapporten

At A Glance-rapporten houden u op de hoogte van belangrijke klantenondersteuningsmetrieken (zoals eerste reactietijd, hersteltijd en SLA-overschrijdingen) betreffende uw volledige helpdesk of specifieke medewerkers. Een enkel rapport geeft u snel een overzicht van uw belangrijkste gegevens.

Overzichtsrapporten

Krijg informatie over tickets die de afgelopen maand door elke medewerker of groep zijn verwerkt. Aan de hand van de tijdsinvoer in het tijdstaatrapport kunt u bovendien vaststellen hoeveel tijd aan tickets is besteed en in het klanttevredenheidsrapport ziet u hoe blij uw klanten zijn.

Load Analysis

Laat het niet bij een eenvoudige analyse van de algemene trend ten aanzien van tickets die in uw helpdesk worden ontvangen. Stel precies vast hoe ze zijn beantwoord en of ze op tijd zijn opgelost. En als u toch bezig bent, kunt u gelijk de mate van nauwkeurigheid van de reacties en het aantal interacties bijhouden.

Vergelijkingsrapporten

Vergelijk de prestaties van meerdere medewerkers of groepen medewerkers met uw belangrijkste metrieken. U kunt zelfs vaststellen wie aan de meeste tickets werkt, wie het langzaamst op tickets reageert en welke groep de grootste achterstand heeft.

Top-N-analyserapporten

Selecteer uw favoriete metriek en bekijk snel de prestaties van uw beste medewerkers, groepen en klanten op dat gebied. Identificeer snel uw toppresteerders of stel in een oogwenk vast welke klanten uw medewerkers het langst bezet houden.

Freshfone-rapporten

Bestudeer inkomende en uitgaande helpdeskgesprekken aan de hand van Freshfone-rapporten. Via een enkel dashboard kunt u onder meer achterhalen welke ondersteuningshotline het meest wordt gebeld en welke medewerker problemen het snelst of het best oplost.

Met Freshdesk hoeven we geen aandacht meer te besteden aan het verzamelen van de informatie. We kunnen de juiste besluiten nemen op basis van onze gegevensanalyses. De investering is verdedigbaar waar het gaat om inzicht, tijdsbesparingen en klantrelaties!

Knowlarity
Breid uw ondersteuning uit naarmate uw bedrijf groeit
Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?