BOTSINGSDETECTIE VOOR MEDEWERKERS

Bestrijd ondersteuningsproblemen, niet elkaar!

Botsingen tussen medewerkers - Twee antwoorden zijn meestal niet beter dan één!

Iedere manager droomt van een team enthousiaste strijders voor zijn of haar klantenondersteuning. Het is geweldig om te zien hoe een groep gepassioneerde helpdeskmedewerkers elk probleem gelijk aanpakt, snel oplossingen vindt en voor nog meer klanttevredenheid zorgt. Maar in het heetst van de strijd kunnen helpdeskmedewerkers wel eens wat vergeten. Zoals het claimen van een ticket. Of ze gaan aan de slag met een ticket dat al door iemand anders is geclaimd.

Meerdere antwoorden en botsende medewerkers hebben een negatief effect op uw imago, omdat uw klanten vooral onthouden hoe slecht het communicatieproces binnen uw ondersteuningsteam verloopt. Dus hoe voorkomt u dat uw medewerkers in elkaars vaarwater terechtkomen, zonder hun enthousiasme te dempen?

Detecteer botsingen tussen medewerkers - Profijt voor iedereen

Wie botsingen wil voorkomen, moet eerst weten of iemand anders aan een ticket werkt. In Freshdesk hoeven uw medewerkers alleen maar over het “oog” te bewegen voordat ze een ticket aanpakken. Is het het opmerkzame oog van de baas? Is het een collega die het ticket op het oog heeft? Het was nog nooit zo duidelijk zichtbaar!

Wanneer meerdere medewerkers hetzelfde ticket beantwoorden, is dat niet alleen vervelend voor de klant maar ook nadelig voor de productiviteit. Freshdesk gaat nog een stapje verder in het voorkomen van botsingen door te laten weten wanneer een medewerker een antwoord begin te typen, zodat ieder ander zich afzijdig kan houden. Er zijn immers genoeg andere tickets om aan te werken.

Steeds de laatste versie van een ticket - Een extraatje in een toch al geweldig systeem

Er kan veel gebeuren in de tijd tussen het openen en het beantwoorden van een ticket. Misschien heeft iemand anders al geantwoord. Of heeft de klant zich gemeld met extra informatie achteraf. Voordat u een antwoord verzendt, wilt u zeker weten dat uw versie van het ticket de meest recente is. Klik gewoon op het vernieuwingspictogram om uw ticket bij te werken naar de laatste versie.

AANGEPASTE ROLLEN VOOR MEDEWERKERS

Besluit wie wat doet in uw helpdesk door voor medewerkers aangepaste rollen te maken en machtigingen in te stellen..

TEVREDENHEIDSONDERZOEKEN

Ontdek welke medewerkers goed op weg zijn harten te veroveren door feedback van klanten te vragen.

AFHANKELIJKE TICKETVELDEN

Plaats uw tickets telkens in de juiste categorie met behulp van hiërarchisch afhankelijke velden. Vind tickets in een oogwenk en zonder enige moeite terug.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?