GEÏNTEGREERDE SPELELEMENTEN

Verander klantenservice in een uitdagend spel

Maak klantenservice minder saai

Uiteindelijk geldt: blije medewerkers = blije klanten

Klantenservice kan soms wat vervelend zijn. Stel u voor dat u iedere dag uit bed moet komen voor e-mails van gefrustreerde klanten en telefoontjes van boze bellers. Voeg hier een volle eetlepel aan repetitieve taken en saaie antwoorden aan toe en u heeft het recept voor een klantenservice-ramp in wording. Blije supportmedewerkers zorgen voor blije klanten, dus als uw klantenservice team geen vreugdesprongen maakt, zullen uw klanten dat ook niet doen.

Freshdesk laat u ieder ticket omzetten in een kans voor uw supportmedewerkers om punten te scoren. Hoe meer punten zij scoren, des te hoger zij op het scorebord komen te staan en des te meer reden ze hebben om op te kunnen scheppen.

Sluit aan bij het Support-Diëet

Het geheim van het bieden van uitstekende support is eigenlijk helemaal geen geheim. Klanten verwachten directe antwoorden op hun vragen, zonder van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Dit betekent dat uitstekende service gelijk staat aan het bieden van snelle oplossingen op klantvragen en dat u zich ervan verzekert om problemen in één keer op te lossen. En natuurlijk, dat u uw klanten tevreden houdt. Het is echter moeilijk om van dit "dieet" en gewoonte te maken. Freshdesk Arcade biedt u de mogelijkheid om scores in te stellen en te definiëren hoe belangrijk snelle oplossingen, first call resolutions, serviceniveaus en klanttevredenheid in uw bedrijf zijn.

Identificeer en Beloon de beste spelers op het Scorebord

Met Freshdesk Arcade is klantondersteuning niet langer een saai, routinematig werk voor uw supportmedewerkers. Ieder ticket wordt voor hen een kans om punten te verzamelen en te stijgen op het scorebord. Op die manier ziet u wie uw beste spelers zijn, door simpelweg op één plek te kijken. Beter nog, Freshdesk Arcade looft zelfs Trofeeën uit aan de snelste, scherpste en meest blije support medewerkers in uw team.

OPLOSSINGEN TIJDENS HET EERSTE GESPREK

Je moet een ervaren supportmedewerker zijn om een vraag in één keer compleet op te lossen. Lauwer de Sharp Shooters in uw team.

SNELLE OPLOSSING

Moedig uw Speed Racers aan, wanneer zij sneller dan het licht hun tickets beantwoorden.

Klanttevredenheid

Lauwer uw Wow Champs die net dat stapje extra zetten om uw klanten blij te maken.

Ervaart u plotseling een piek? Stuur uw support team op queeste.

Aan sommige zaken, zoals het bijwerken van uw kennisbank of het toevoegen van nieuwe oplossingen komen uw support medewerkers gewoon niet toe. Ook niet op een goede dag. En dan zijn er ook nog zaken zoals het deelnemen aan het gemeenschappelijke forum of het opschonen van die achterstallige tickets die ook niet echt bovenaan hun prioriteitenlijst staan.

Freshdesk Arcade laat u accelereren en opdrachten creëren, zodat uw specifieke bedrijfsdoelen bewaard blijven en behoeften vervuld raken. U kunt uw medewerkers op queeste sturen om meer tevreden beoordelingen te verkrijgen, om oplossingen te publiceren, om deel te nemen in de gemeenschap en nog veel meer. Iedere keer als uw medewerkers een nieuwe opdracht vrijspelen, krijgen ze een insigne om vol trots aan de wereld te tonen.


PRODUCTIVITEIT VAN MEDEWERKERS

Houd snelle antwoorden, oplossingen in het eerste contact en achterstallige tickets bij en geef de productiviteit van uw medewerkers op de helpdesk een boost

TEVREDENHEIDSONDERZOEKEN

Kom erachter welke medewerkers vaker de waardering van klanten voor zich winnen door feedback van klanten te registreren.

RAPPORTEER MET FRESHINSIGHTS

Identificeer knelpunten binnen uw klantenservice middels geavanceerde rapportages en geef sturing aan het werk door middel van op te volgen inzichten.

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?