MEERDERE SLA's

Een SLA voor elke gelegenheid

Service level agreements zijn net als schoenen. Er is geen maat die iedereen past en er is geen paar dat geschikt is voor alle gelegenheden. Hoe hard u ook probeert om het perfecte beleid te ontwikkelen, er zullen altijd gebruikers zijn voor wie het niet werkt. De enige oplossing is om verschillende schoenen te hebben waaruit u kunt kiezen, en een handvol SLA's om iedereen tevreden te houden.

Freshdesk helpt u om meerdere SLA's te maken voor verschillende klanten van uw helpdesk, en om bij elk ticket de deadlines te halen. U kunt zelfs verschillende SLA's hanteren voor elk product, elke afdeling of elk bedrijf dat u ondersteunt, en complimenten krijgen voor uw klantenservice. U kunt het zien als het doen van beloftes aan al uw klanten, maar steeds net iets anders zodat u ze nooit hoeft te breken.

Groeps- en productspecifieke SLA's

Freshdesk helpt u om SLA's te ontwikkelen voor meerdere producten en groepen in uw bedrijf vanuit één enkele helpdesk. Ondersteuningstickets kunnen een hogere prioriteit krijgen, financiële kwesties kunnen een paar dagen wachten en op productvragen kan direct worden gereageerd. U beslist wat er met elk ticket moet gebeuren.

Beheer meerdere producten vanuit één enkele helpdesk

Specifieke SLA's voor de belangrijkste klanten

Niet al uw klanten zijn even belangrijk, en niet alle klanten verwachten dezelfde behandeling. Soms moet u wat meer aandacht besteden aan uw grote klanten en de rest gewoonweg tevreden houden. Met Freshdesk kunt u een specifieke SLA opstellen voor elke afzonderlijke klant, zodat u makkelijker het overzicht over uw ondersteuningsproces kunt behouden.

Beloof en verricht wonderen met SLA's

SLA's voor verschillende tijdzones

Als u een ondersteuningsteam in Alaska hebt dat werkt van 9 tot 5, en klanten in Tokio en Parijs, is het onmogelijk om iedereen tevreden te houden met één SLA. Om uw deadlines te halen, moet er steeds een onfortuinlijke medewerker 's nachts in de kou doorwerken om “konnichi wa” te zeggen. Met Freshdesk kunt u uw serviceniveaus aanpassen aan tijdzones of werkuren naar keuze, zodat uw medewerkers aan het einde van de werkdag naar huis kunnen.


Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?