HELPDESK VOOR MEERDERE PRODUCTEN

Beheer verschillende merken via dezelfde helpdesk

Meerdere merken vanuit één plek

Voorzie in een unieke ervaring voor al uw producten

Uw bedrijf brengt waarschijnlijk meerdere producten en merken op de markt. Stelt u zich voor dat u een Piraten-productlijn hebt, met ooglapjes en toebehoren van uw eigen merk, en een specifieke productlijn met werpmessen, katana's en wat daarbij hoort voor Ninja's.

U kent uw klanten door en door en weet dat Piraten- en Ninja-klanten bijzondere eisen stellen. Met minder dan het allerbeste nemen ze geen genoegen. Als u wilt dat elk merk de juiste snaar raakt en een eigen uitstraling heeft, kunt u niet volstaan met een gemeenschappelijk e-mailadres voor ondersteuning. Met Freshdesk kunt u de klanten van elk product een unieke ondersteuningservaring bieden, vanaf het allereerste mailcontact tot en met de toegang tot uw knowledgebase, community's en zelfbedieningsportal.

Piraten doen nu eenmaal niet aan het delen van postvakken

Uiteraard wilt u voorkomen dat piraten en ninja's hun ondersteuningsverzoeken naar hetzelfde postvak sturen. Met Freshdesk kunt u aan elk product dat u ondersteunt een uniek postvak toekennen, tickets automatisch laten toewijzen aan een andere groep medewerkers en antwoorden verzenden vanuit het overeenkomstige e-mailadres voor het product.

Zelfbediening afgestemd op elke gebruiker

Iedereen weet dat piraten en ninja's niet goed met elkaar overweg kunnen. Dus als u wilt voorkomen dat uw ondersteuningsportals ten onder gaan aan zwaardgekletter, zwaar geschut en verborgen messen, is het beter de oplossingen en forums voor uw verschillende producten gescheiden te houden. Met Freshdesk voorziet u moeiteloos in een unieke, merkeigen zelfbedieningservaring voor elk product dat u ondersteunt, compleet met een eigen knowledgebase en forums.

Beperk de werkdruk voor uw helpdesk, laat klanten zelf hun antwoorden vinden via een volledig uitgerust zelfbedieningsportal

Ninjamessen of piratenvlaggen? Geef elk portal een eigen persoonlijkheid

We weten hoeveel moeite u zich getroost om elk merk een eigen persoonlijkheid te geven. Ga nog een stap verder met een volledig aanpasbaar ondersteuningsportal voor elk product. Eigen kleuren, logo's, lettertypen en zelfs een geheel eigen lay-out; de piraten en ninja's staat een ongekende merkervaring te wachten.

Gebruik voor uw portal uw eigen kleuren, geef uw klanten een idee van uw stijl

Maak experts voor elke groep

Sommige van uw medewerkers zullen het nodige weten over de Kuji-kiri van de ninja's, terwijl anderen zich meer op hun gemak voelen wanneer het gaat over masten en vaten met rum. In Freshdesk kunt u voor elk product een aparte groep maken en daarvoor de medewerkers opgeven. De Dispatch’r van Freshdesk wijst ondersteuningsverzoeken voor elk product nu automatisch toe aan het juiste ondersteuningsteam.

Laat ons coole robothulpje de distributie verzorgen

AFZONDERLIJKE FORUMS

Geef elk product wat het toekomt door het een afzonderlijk forum toe te wijzen.

VERRICHT WONDEREN MET SLA's

Op maat gemaakte SLA's voor elk product in uw portfolio. Gun uw ondersteuningsmedewerkers de hoogst mogelijke flexibiliteit.

VAN E-MAIL NAAR KNOWLEDGEBASE

Creëer moeiteloos artikelen over oplossingen door ticketreacties om te zetten naar knowledgebaseconcepten

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?