HELPDESK VOOR MEERDERE TIJDZONES

Dag en nacht klantenondersteuning

Ondersteun klanten in meerdere tijdzones

Hoe laat is het in Klein Diomedes?

In de Beringstraat liggen Klein Diomedes en Groot Diomedes en precies tussen deze twee eilanden loopt de internationale datumgrens. Als u hier klanten ondersteunt via een helpdesk een paar kilometer verderop, bestaat de kans dat het bij hen nog gisteren is. Niet elke helpdesk hoeft rekening te houden met klanten in andere tijdzones. Maar als u uw bedrijf runt in verschillende geografische zones en tijdzones, kan het een nachtmerrie zijn SLA's te handhaven en klanten in hun eigen tijd van de benodigde antwoorden te voorzien.

Met Freshdesk kunnen uw medewerkers klanten in hun lokale tijd ondersteunen en serviceniveaus en openingstijden verantwoorden op basis van de tijdzone van de klant. Zo voorkomt u dat u klanten aan de andere kant van de wereld midden in de nacht uit bed belt.

Ondersteun klanten in meerdere tijdzones

De tijd die u besteedt aan het beantwoorden van een ticket wordt grotendeels gestuurd door service level agreements. En met klanten overal ter wereld is het lastig kantooruren correct bij te houden. Het wordt een stuk eenvoudiger wanneer elke klant en medewerker zijn of haar eigen tijdzone kan configureren, omdat elke SLA zo is ingesteld dat rekening wordt gehouden met de lokale tijd. Wanneer een medewerker zich aanmeldt, wordt bovendien alle informatie in het activiteitendashboard weergegeven in lokale tijd. Dus als u op Diomedes zit, weet u in ieder geval of het gisteren is of morgen.

Weet wanneer de deadline nadert, volgens hun horloge

De tijd die u besteedt aan het beantwoorden van een ticket wordt grotendeels gestuurd door service level agreements. En met klanten overal ter wereld is het lastig kantooruren correct bij te houden. Het wordt een stuk eenvoudiger wanneer elke klant en medewerker zijn of haar eigen tijdzone kan configureren, omdat elke SLA zo is ingesteld dat rekening wordt gehouden met de lokale tijd. Wanneer een medewerker zich aanmeldt, wordt bovendien alle informatie in het activiteitendashboard weergegeven in lokale tijd. Dus als u op Diomedes zit, weet u in ieder geval of het gisteren is of morgen.

DISPATCH'R

Stel Dispatch'r-regels in om tickets toe te wijzen aan medewerkers volgenes de tijden waarop ze het beste werken.

MEERTALIGE ONDERSTEUNING

Ondersteun uw klanten met Freshdesk in meer dan 20 verschillende talen.

AANGEPASTE MEDEWERKERSROLLEN

Pas rollen aan voor elke medewerker en geef ze de bijbehorende machtigingen. 

Krijg een gratis Freshdesk demo

Zou je graag een demo willen zien?