Alle functies Helpdeskpersonalisatie

Personaliseer uw ondersteuningservaring

Elk bedrijf heeft een eigen persoonlijkheid en een unieke manier van functioneren. Uw klanten moeten de toon van uw merk bij elk contactmoment herkennen, inclusief uw ondersteuningsportal. Uw team heeft ook een helpdesk nodig die bij hun manier van werken past.

Freshdesk is volledig te personaliseren

Met de uitgebreide aanpassingsmogelijkheden van Freshdesk kunt u een helpdesk creëren die perfect bij uw bedrijf past. Zorg ervoor dat uw ondersteuningsportal aansluit op uw website door het te hosten op een ondersteunings-URL naar keuze. Maak het makkelijk voor ondersteuningsmedewerkers om problemen op te lossen door relevante informatie te verzamelen over uw klanten.

Behoud merkidentiteit bij ondersteuning

U kunt uw ondersteuningsportal heel eenvoudig llijken op, en laten aanvoelen als uw merk: van het veranderen van de kleuren van het portal zodat ze bij de website passen tot het aanpassen van de tabbladen die zichtbaar zijn voor uw klanten. Met geavanceerde HTML-, Liquid- en CSS-aanpassingen kunt u de ervaringen van uw klanten helemaal zelf invullen, tot aan de knopjes, tabbladen en alles daaromheen toe.

Creëer aan uw wensen aangepaste feedbackformulieren

Verzamel met behulp van aanpasbare feedbackformulieren allesomvattende informatie over het probleem wanneer klanten contact opnemen. U kunt tekstvelden gebruiken voor antwoorden op open vragen of dynamische vervolgkeuzelijsten om klanten uit een lijst van opties te laten kiezen.

Bepaal wie toegang heeft met aanpasbare rollen

Bepaal wat elke medewerker van uw team ziet in de helpdesk met selectieve toegang. Met aangepaste rollen kunt u uw helpdesk zo instellen dat community-managers alleen fora zien, terwijl uw social media-team focust op tweets en Facebook-berichten.

Geavanceerde aanpassingsmogelijkheden

Aanpasbare ticketstatussen

Volg tickets met aangepaste statussen die zijn toegespitst op uw workflows.

Meertalige helpdesk

Breid uw ondersteuning uit naar meerdere talen en tijdzones.

Aanpasbare apps

Maak optimaal gebruik van de functies van uw helpdesk door uw eigen apps te bouwen.