Waarom Freshdesk?

Een tevreden ondersteunend medewerker betekent tevreden klanten en Freshdesk is ontworpen om juist dat te bereiken. Onze helpdesk vergt geen enkel ingewikkeld installatieproces of training en helpt u bij de ondersteuning van uw klanten in hun eigen taal. Uw medewerkers kunnen eenvoudigweg inloggen en meteen beginnen met het oplossen van de problemen van hun klanten dankzij de intuïtieve en gebruiksvriendelijke UI.

Afgestemd op uw behoeften

Als het op helpdesk software aankomt, bestaat er geen universele oplossing. Elk bedrijf is anders en heeft unieke eisen. Daarom kunt u uw eigen aanpassingen, werkstromen en velden aan uw ondersteuningsproces toevoegen met eenvoudige sleep-en-neerzet bewerkingen. Met ons gebruiksklare thema-aanbod kunt u uw klanten de allerbeste ondersteuning bieden.

Naadloze integraties

Zou het niet geweldig zijn als u zich alle details over elke klant die u ooit hebt gehad zou kunnen herinneren? Met de hulp van de juiste software is dat mogelijk, maar dat is niet alles! Met Freshdesk is het terugvinden van klantgegevens en -geschiedenis, zelfs in andere software, nog nooit zo eenvoudig geweest. Met onze naadloze integraties kunt u uw helpdesk samenvoegen met alle toonaangevende CRM, chat en e-mail marketing software, en nog veel meer. Freshdesk maakt integratie met meer dan 150 andere softwareprogramma’s mogelijk zodat uw klantondersteuning uniek en vermeldenswaardig wordt.

Fris en eenvoudig

Klanten houden van onmiddellijke oplossing van hun problemen en om dat mogelijk te maken, moeten uw ondersteunend medewerkers direct aan de behandeling van de binnenkomende tickets kunnen beginnen. Daarom heeft u helpdesk-software nodig die deze onmiddellijke behandeling mogelijk maakt. Waarom zou u tijd en geld uitgeven aan ingewikkelde implementaties terwijl u gewoon direct kunt beginnen? Freshdesk is ontwikkeld om een intuïtieve interface te bieden die onmiddellijke ondersteuning van klanten mogelijk maakt.