Waar heb ik helpdesk software voor nodig?

Klanttevredenheid is essentieel voor elk bedrijf. Die tevredenheid bereiken is geen kinderspel. Het is niet eenvoudig dit te negeren als een klant contact opneemt om een klacht in te dienen over uw product of dienst. U moet deze klacht doeltreffend en op tijd behandelen en daar hebt u de juiste helpdesk-software voor nodig.

Wat is cloud helpdesk software?

Cloud helpdesk software is zeer eenvoudig te gebruiken en wordt gehost op het web. Helpdesk medewerkers kunnen de software gebruiken om overal en op elk moment problemen op te lossen dankzij de draadloze toegang - u hebt alleen een webbrowser nodig om toegang te krijgen tot uw helpdesk.

Traditionele helpdesk vs cloud helpdesk software

Het installeren van helpdeskoplossingen op locatie is een tijdrovend proces dat de deskundigheid van uw interne IT-teams en hostingpartners vergt. Deze systemen zijn vaak zwaar en langzaam en hebben veel specifiek onderhoud en probleemoplossing nodig.

Kan cloud helpdesk software dit allemaal doen?

Cloud helpdesk software wordt geleverd met alle functies die u kunt verwachten van een typische helpdesk ticket management oplossing, zoals goed ticket managementen een flexibele kennisbank.

Helpdesk ticket management op de cloud

Een goed ticket management systeem kan het verschil betekenen tussen het opbouwen van een merk en gewoon een partij op de markt zijn. Cloud-gebaseerde helpdesk software staat u toe meer tijd te besteden aan productieve activiteiten.

Voordelen van een cloud-gebaseerde helpdesk

Het onderhouden van uw helpdesk kan snel vele uren aan oplappen en upgrades kosten maar een cloud-gebaseerd ticketbehandelingsysteem lost dit probleem compleet op.

Cloud helpdesk software is flexibel en vergt geen ingewikkelde installatie. Zo kunt u van een helpdesk oplossing profiteren met functies en capaciteiten die altijd up-to-date zijn en veel goedkoper is dan alternatieven die op locatie geïnstalleerd worden.

Waarom gegevensopslag in de cloud beter is

Cloud helpdesks worden op externe servers gehost waardoor uw bedrijf wisselende werkbelastingen naadloos kan verwerken. Dat betekent dat u zich nooit zorgen hoeft te maken om overbelasting van uw ondersteuningsportalen tijdens piekuren.

Het grootste voordeel van een helpdesk ticket management systeem op de cloud is de beschikbare gegevensbeveiliging en back-up opties. Uw gegevens worden permanent geback-upt en kunnen op elk moment opgehaald worden.

Freshdesk - uw ondersteuning helpdesk op de cloud

Freshdesk is de enige cloud helpdesk software die gebruiksvriendelijkheid, een volledige functieset en betaalbare tarieven combineert. Freshdesk heeft een complete functieset met inbegrip van sociale vaardigheden met Facebook en Twitter ondersteuning. De integratielijst omvat diensten zoals Capsule CRM, Google Contacts, Google Analytics, Freshbooks, Harvest en JIRA.


Dit alles plus de uitstekende ondersteuning van Freshdesk voor een ongeëvenaarde, betrouwbare en zeer betaalbare helpdesk ervaring.