Helpdesk support for retail

In today’s world, customers have high expectations when they buy a product or service online. You’re expected to provide faster replies, personalized conversations and seamless interactions with your customers across channels. But how can you keep up with so many customers and their expectations when you’re pressed for time, resources and manpower? Enter Freshdesk.

Hoe kan Freshdesk mij helpen?

Beantwoord alle vragen via meerdere kanalen. Stroomlijn alle vragen in één inbox. Elimineer vertraagde antwoorden en blijf vragen de baas, waaronder de vragen gesteld via sociale media.

Met Freshdesk kunt u alle repetitieve taken voor klantondersteuning automatiseren, zoals het rangschikken van vragen of het instellen van prioriteitsniveaus. Gebruik automatisering bij het klasseren en rangschik de tickets hands-free.

Help klanten zichzelf te helpen

Zet een kennisbank op met veelgestelde vragen, artikelen en community-fora waar klanten zelf de benodigde informatie kunnen vinden.

Maak uw leven eenvoudiger

Sluit uw favoriete apps zoals FreshBooks, Shopify enz. aan om meer context en informatie toe te voegen. Ververs de complete helpdesk ervaring door het ontdekken, installeren en beheren van apps eenvoudiger te maken.

Informatie zoals bestellingsgeschiedenis en voorgaande ondersteuningsaanvragen is contextuele informatie die uw gebruikerservaring in één simpele klik kan verrijken.

Globale ondersteuning van klanten met een betaalbare helpdesk

Met Freshdesk beschikt u over de perfecte helpdesk voor de detailhandel. U krijgt functionaliteit op bedrijfsniveau tegen een betaalbare prijs. Ondersteun klanten in de detailhandel op lokaal niveau of globaal op e-commerce niveau voor meerdere producten, in meerdere talen en tijdzones en dit alles met één helpdesk. Beheer klanten over de hele wereld.