Waarom werken gedeelde inboxen niet?

Het gebruiken van e-mail voor klantenondersteuning is moeilijk. U heeft complexe structuren met allerlei mapjes en kleurgecodeerde tags nodig om problemen te volgen en als er te veel tickets binnenkomen, wordt samenwerken één grote nachtmerrie.

Voordat u het weet, leiden de verschillende inboxen voor verschillende teams en producten tot een vermindering van de efficiëntie.

Zo maakt een helpdesk klantenservice makkelijker

Met Freshdesk kunt u vragen van klanten volgen, prioriteren en beantwoorden vanuit een centrale oplossing. Dit zorgt voor een snellere, meer efficiente klantenservice.

 

                                 Doe meer met uw e-mailondersteuning

Automatiseer uw workflow voor efficiëntie

Automatiseer taken zoals het taggen of toewijzen van tickets, zodat u kunt focussen op het oplossen van de problemen van uw klanten.

Stel doelen op voor het oplossen van tickets

Bepaal doelen voor het serviceniveau om ervoor te zorgen dat medewerkers op tijd reageren op elk verzoek dat binnenkomt.

Werk samen om problemen sneller op te lossen

Krijg dankzij het ingebouwde discussiepaneel van Freshdesk hulp van uw teamleden bij het oplossen van problemen, zelfs als u zelf aan tickets werkt.

Ondersteun klanten, waar ze ook zijn

Geef klanten de mogelijkheid om u te bereiken op de manier die zij prettig vinden, of dat nou via e-mail, sociale media of uw website is.

Blijf op de hoogte met meldingen

Ontvang meldingen over belangrijke evenementen binnen de helpdesk en blijf op de hoogte, zelfs als u niet aan uw bureau zit.

Gebruik gegevens om uw beslissingen te informeren

Houd de statistieken in de gaten om te ontdekken hoe snel uw team problemen oplost of wanneer ze het drukst zijn.

Wat onze klanten vinden van Freshdesk