Eenvoudige ticketing 

Prioriteer, categoriseer en wijs tickets toe, zodat u ze nooit uit het oog verliest.

Ontdek ticketing
Teampostvak

Volg en beheer inkomende ondersteuningstickets uit meerdere kanalen met één postvak.

Meer informatie

Detectie van Agentconflicten

Zorg ervoor dat er niet per ongeluk meerdere agents tegelijk aan hetzelfde ticket werken.

SLA-Beheer

Stel deadlines in voor antwoorden en oplossingen van tickets op basis van kantooruren of categorieën.

Meer informatie

Suggesties voor Ticketvelden

Stel automatisch ticketvelden voor om inkomende tickets te categoriseren, prioriteren en routeren

Bedankt-detector

Voorkom dat tickets opnieuw geopend worden wanneer klanten antwoord geven met een bedankje

Aangepaste Ticketstatus

Maak aangepaste statussen die bij uw werkwijze passen om te identificeren in welke fase een ticket zich bevindt.

Scenario-automatisering

Voer met één klik meerdere acties uit op een ticket door veelvoorkomende acties te automatiseren.

Standaardantwoorden

Geef snelle en consistente antwoorden op veelgestelde vragen door vooraf opgestelde antwoorden aan te maken.

Los problemen samen op

Werk als team samen om klantproblemen snel en efficiënt op te lossen.

Ontdek samenwerking
Team Huddle

Bespreek specifieke onderdelen van tickets met experts binnen uw bedrijf om tot de beste oplossingen te komen.

Meer informatie

Gedeeld Eigendom

Deel het eigendom van tickets met andere teams zonder de zichtbaarheid te verliezen op de voortgang die gemaakt wordt op het probleem.

Meer informatie

Gekoppelde Tickets

Koppel gerelateerde tickets aan elkaar om veel voorkomende problemen te volgen en consistente antwoorden te geven.

Meer informatie

 

Bovenliggende en Onderliggende Tickets

Los ingewikkelde problemen sneller op door ze op te splitsen in kleinere onderliggende tickets.

Meer informatie

Ondersteun via alle kanalen

Verenig en beheer alle aan ondersteuning gerelateerde communicatie vanuit meerdere kanalen binnen één platform.

Ontdek omnichannel-ondersteuning
E-mail

Zet ondersteunings-e-mails om tot traceerbare tickets in uw helpdesk die u kunt beheren en oplossen.

Meer informatie

Telefoon

Installeer een volledig functioneel callcenter en leg oproepen vast door ze om te zetten in tickets.

Meer informatie

Chat

Betrek, ondersteun en behoud klanten via live chat.

Social media

Integreer de Facebookpagina en Twitteraccounts van uw bedrijf en beheer ze vanuit de helpdesk.

Meer informatie

Website

Laat klanten tickets indienen via uw website en toon relevante kennisbankartikelen terwijl ze typen.

Meer informatie

WhatsApp

Betrek uw klanten onmiddellijk via WhatsApp en los problemen sneller op.

Meer informatie

Verbeter de productiviteit van uw team

Maak gebruik van de ingebouwde capaciteiten van Freshdesk om repetitieve helpdesktaken te automatiseren

Ontdek automatiseringen
Ticket dispatch

Wijs tickets automatisch toe aan agents en groepen op basis van trefwoorden, de aanvrager of eigenschappen.

Intelligente tickettoewijzing

Wijs tickets toe aan agents op basis van de huidige werklast, vaardigheden of beurtelings.

Op tijd gebaseerde automatisering

Voer onderhoudsactiviteiten uit op tickets op basis van de verstreken tijd sinds een gebeurtenis plaatsvond.

Op gebeurtenis gebaseerde automatisering

Implementeer één of meer acties op specifieke tickets zodra een gebeurtenis plaatsvindt.

Automatische e-mailmelding

Geef klanten en agents automatisch een melding over wijzigingen aan een ticket.

Omniroute™

Wijs e-mails, chats en oproepen automatisch toe aan uw agents op basis van de beschikbare bandbreedte zodat u klanten sneller kunt ondersteunen

Help klanten zichzelf te helpen

Creëer een selfservice-ervaring voor klanten met een kennisbank en forums.

Ontdek selfservice
Chatbot met Freddy KI

Geef onmiddellijke en precieze antwoorden op de vragen van uw klanten en los problemen sneller op.

Hulpwidget

Toon nuttige oplossingen op basis van waar uw klanten zich bevinden: op uw website, mobiele app of zelfs chat!

Stel automatisch oplossingen voor

Zorg dat relevante oplossingen verschijnen voor klanten en bespaar tijd voor uw agents en klanten.

E-mail naar Kennisbank

Laat agents hun antwoorden op tickets omzetten in kennisbankartikelen terwijl ze antwoord geven.

Feedbackmechanisme

Schrijvers worden automatisch op de hoogte gesteld van feedback op hun artikelen zodat ze dit kunnen verwerken.

Analyses op oplossingsartikelen

Houd statistieken bij over artikelen zoals het aantal weergaven, vind-ik-leuks en vind-ik-niet-leuks. Reset de statistieken wanneer het artikel bijgewerkt wordt.

Forumbeheer

Stel beheerworkflows op om te zorgen dat berichten die niet voldoen aan de regels niet meteen live gaan.

Link forumonderwerpen aan tickets

Zet kritieke problemen die door de gemeenschap gemeld worden om in tickets zodat ze de vereiste aandacht krijgen.

Meet en verbeter efficiëntie

Identificeer problemen, plan op basis van statistieken en verbeter de prestaties van de helpdesk.

Ontdek Analytics
Samengestelde rapporten

Krijg inzicht in hoe verschillende agents en groepen presteren op basis van diverse helpdeskstatistieken.

Meer informatie

Klanttevredenheidsscores

Ontdek hoe klanten over uw ondersteuning denken met klanttevredenheidsrapporten.

Meer informatie

Dashboards

Beheer uw helpdesk met realtimegegevens over tickets, trends en groepen.

Meer informatie

Aangepaste rapporten

Stel rapporten samen en pas ze aan aan uw eisen.

Meer informatie  

Rapporten inplannen

Plan standaard- en aangepaste rapporten zodat u ze periodiek in uw postvak ontvangt.

Aanpasbare widgets

Pas de widgets in uw rapporten aan zodat ze uw merkidentiteit uitstralen.

Volledige maatwerkmogelijkheden

Pas uw workflows, klantportaal, agentrollen en meer aan zodat de helpdesk echt uniek voor u wordt.

Ontdek maatwerk
Aanpasbare portaal

Pas de uitstraling en layout van uw ondersteuningsportaal aan met volledige CSS-opties en kant-en-klare thema’s.

Aanpasbare agentrollen

Geef verschillende toestemmingen voor toegang en acties op basis van rollen en verantwoordelijkheden van agents.

Meer informatie

Aanpasbare ticketformulieren

Verzamel informatie die belangrijk is voor uw bedrijf door de formuliervelden van tickets toe te voegen en aan te passen.

Aangepaste URL

Gebruik uw eigen URL voor uw ondersteuningsportaal en lever een naadloze klantervaring.

Aangepaste Apps

Ontwikkel en integreer aangepaste apps om workflows uit te voeren die uniek zijn voor uw bedrijf.

Meer informatie

Klantsegmenten

Lever gepersonaliseerde ondersteuning voor verschillende klanten door ze te classificeren op basis van hun behoeften.

Meer informatie

De modernste gegevensbeveiliging

Freshdesk garandeert beveiliging van het hoogste niveau met functies en uitgebreide audits van netwerken, systemen en naleving van wet- en regelgeving om ons product en platform te beschermen.

Meer informatie over de beveiliging van Freshdesk
Aangepaste SSL-certificaten

Freshdesk-accounts worden geleverd met aangepaste SSL-certificaten waarmee u uw eigen ondersteuningsdomein of URL kunt beveiligen voor een veilige en persoonlijke ervaring.

IP- en Netwerkbeperkingen

Zet een IP-bereik op de whitelist, beperk toegang buiten het werk of creëer veilige en exclusieve toegang voor agents om overal in te loggen door IP-whitelisting te koppelen aan een VPN (virtueel privénetwerk).

Identiteits- en toegangsbeheer

Laat agents en gebruikers inloggen op Freshdesk met hun andere accounts door een single sign on (SSO) script in te stellen om hun gegevens te authentiseren.