Ontwikkel uw eigen support-content

Creëer eenvoudig zelf de inhoud van uw kennisbank met een gebruiksvriendelijke tekstverwerker, inclusief de mogelijkheid om bijlages toe te voegen. Zo vertaalt u de (technische) kennis van uw team naar laagdrempelige en toegankelijke content voor uw klanten.

curate support content easily 2x

Maak uw kennis inzichtelijk en toegankelijk

Optimaliseer de content van uw kennisbank met behulp van metadata, en creeër maximale zichtbaarheid. Met Freshdesk's automatische indexeringsfunctie staat uw inhoud bovenaan de zoekresultaten.

make your knowledge discoverable 2x

Bepaal wat zichtbaar is - en wat niet

De kennisbank is bedoeld voor zowel intern als extern gebruik. Maar niet alles content is voor beiden geschikt. Beheer zelf welke artikelen zichtbaar zijn voor klanten, en welke alleen voor medewerkers.

control content visibility 2x

Ga voor selfservice

Zet e-mails om in kennisbankartikelen

Breid uw kennisbestand makkelijk uit door antwoorden van medewerkers om te zetten in oplossingsartikelen.

Optimaliseer uw inhoud met behulp van analyses

Slimme analyses geven inzicht in waar uw klanten naar op zoek zijn - en dus waar u het beste content over kunt ontwikkelen voor uw kennisbank.

Lever wereldwijde service

Laat artikelen vertalen en beheer ze beter met taalspecifieke tags. Zo helpt u uw klanten in hun eigen taal.