ALLES-IN-ÉÉN-OPLOSSING

Customer Service Suite

Gebruiksvriendelijke omnichannel customer support software voor gespreksondersteuning en ticketing, aangedreven door generatieve AI.

Probeer nu gratisBoek een demo
Al meer dan 60.000 bedrijven wereldwijd vertrouwen op Freshworks
EVERYTHING YOU NEED IN ONE PLACE

Eén uniform omnichanneloplossing, aangedreven door AI

Verbeter de klantervaring en agentproductiviteit met generatieve AI. Eén naadloze omnichanneloplossing voor selfservice, gespreksondersteuning en ticketing.

AI-GESTUURDE SELFSERVICE

Automatiseer selfservice op verschillende kanalen

Minimaliseer wachttijden en verbeter afhandelingen. Freshbots, aangedreven door Freddy Self Service, werken op meerdere kanalen, zodat klanten altijd hun antwoorden vinden - waar ze ook zijn. Met Freshbots die 70% van de gesprekken afhandelen, kan uw team zich concentreren op wat het belangrijkst is.*

UNIFORME WERKPLEK VOOR AGENTS

Boost de productiviteit van uw agents

Help uw agents om hoe en waar dan ook hun service en support te personaliseren Bekijk alle klantinteracties over meerdere kanalen, op één centrale plek. Freddy Copilot is een always-on assistent die antwoorden voorstelt, acties aanbeveelt en gebeurtenissen samenvat. Ontdek het zelf.

GEAVANCEERDE TICKETING

Maak naadloze samenwerking tussen teams mogelijk

Overleg met collega's om klantproblemen sneller op te lossen. Maak snel clusters. Stel een dream team samen. Houd verantwoordelijkheden bij. Geavanceerde ticketing bewaart alle informatie op één plek, waardoor het makkelijk is om de voortgang bij te houden en niemand steken laat vallen.

Capabilities

Improve efficiency and deliver excellent customer service every step of the way, thanks to a powerful array of features and capabilities enhanced with AI.

See what’s new
CONNECT. SIMPLIFY. SCALE.

Integrations

Scalability, not complexity. Freshworks Customer Service Suite integrates with your favorite apps, tools, and data for greater productivity and faster time to value.

We hadden het zelf niet beter kunnen verwoorden

Met Freshworks konden onze agents verschillende klanten tegelijkertijd helpen en nog steeds gepersonaliseerde hulp bieden.

Laila HalimKwaliteitscontrole analist, BEL USA

Veel van onze diensten zijn cruciaal voor onze luchtvaartklanten, dus we moeten 24/7 betrouwbare support kunnen bieden. Een multichannelsysteem dat alle klantendiscussies op één plek samenbrengt is essentieel gebleken voor ons succes.

Vishal GuptaCEO, PhonePe Insurance, PhonePe
Lees het complete klantverhaal.

Ik vind de gebruikersinterface zeer prettig. Ik werk met veel andere bedrijven en vind de gebruikersinterface van Freshworks erg intuïtief. Alles is makkelijk te vinden. Alles is heel toegankelijk. De zoekfunctie is ook uitstekend ontworpen en werkt bijzonder goed.. De account managers zijn erg behulpzaam en geven feedback prioriteit. Dat zie je niet vaak bij bedrijven.

Mike HopkinsSenior Vice President Sales & Service
Lees het complete klantverhaal.

Industry experts hebben gesproken

CUSTOMER SERVICE SUITE

Probeer de alles-in-één customer service oplossing

Ontdek hoe generatieve AI, selfservice, converstational support en ticketing samenkomen voor één complete ervaring.

Probeer nu gratis