Alle functies Ondersteuning met meerdere kanalen

HET PROBLEEM MET MEERDERE TOOLS

Ondersteuningsprocessen en klantgegevens die verdeeld zijn over verschillende tools komt uw ondersteuning niet ten goede. Het kost niet alleen heel veel tijd en moeite om meerdere tools te onderhouden, maar het kost ook nog eens veel tijd om medewerkers zo te trainen dat ze alle tools ook daadwerkelijk kunnen gebruiken.

Freshdesk brengt al uw informatie samen

Met Freshdesk's helpdesk met meerdere kanalen kunnen uw medewerkers binnen één helpdesk reageren op e-mails, telefoontjes beantwoorden én met klanten chatten. Dankzij de verenigde klantendatabase heeft u altijd toegang tot eerdere interacties met klanten via welk kanaal dan ook. Medewerkers kunnen klanten ook een follow-up sturen en gesprekken blijven volgen door ze om te zetten in helpdesk-tickets.

E-mailondersteuning

Zet elke ondersteuningsmail om in een volgbaar ticket dat u kunt beheren en waar u taken aan kunt toevoegen. Beheer en voeg meerdere ondersteuningsmails toe. In tegenstelling tot uw mailbox, wordt elke e-mail hier gecategoriseerd, gerangschikt en toegewezen aan specifieke ondersteuningsmedewerkers. U kunt ook met behulp van service level agreements deadlines voor oplossingen instellen voor elke ticket.

Telefonische ondersteuning

Installeer een volledig functionerend callcenter via de cloud, dat dankzij het telefoonkanaal van Freshcaller volledig geïntegreerd is met uw helpdesk. U kunt over de hele wereld telefoonnummers voor uw klantenservice overzetten of kopen, waarna u de telefoontjes gewoon binnen uw helpdesk opneemt. Medewerkers kunnen telefoongesprekken opnemen en deze verbinden aan een ticket, zodat iedereen gemakkelijk toegang heeft tot de benodigde achtergrondinformatie, zoals recente gesprekken met de klant.

Chatondersteuning

Communiceer meteen met uw klanten en ondersteun potentiële klanten op de website op een proactieve manier via Freshchat. Medewerkers kunnen binnenkomende chats oppakken terwijl ze e-mails van andere klanten beantwoorden. Als chats meer aandacht vragen, kunnen ze op elk moment worden omgezet in tickets.

Website-ondersteuning

Bied uw klanten een snelle manier om u te bereiken door een ticketformulier toe te voegen aan uw helpdesk. Link het formulier aan uw kennisbestand, zodat klanten relevante artikelen te zien krijgen tijdens het invullen van het ticketformulier. Zo krijgen ze sneller antwoord op hun vragen, zonder te hoeven wachten op een medewerker. U kunt dit ondersteuningstabblad toevoegen aan uw web-app en op alle andere plekken waar klanten mogelijk contact met u proberen te krijgen.

Facebook-ondersteuning

Integreer de Facebookpagina van uw bedrijf met uw helpdesk, zodat medewerkers snel kunnen reageren op berichten van klanten die via uw pagina om hulp vragen. Verkort uw respons- en oplossingstijden voor Facebook-tickets met behulp van SLA’s. Gesprekken met (potentiële) klanten via Facebook worden ook zichtbaar in de helpdesk, zodat medewerkers meer achtergrondinformatie beschikbaar hebben tijdens het beantwoorden van de berichten.

Twitter-ondersteuning

Integreer het Twitter-account van uw bedrijf met uw helpdesk, zodat belangrijke tweets omgezet kunnen worden in tickets en op die manier meteen behandeld kunnen worden. Stel automatiseringsregels in om alle tweets die volgens u belangrijk zijn voor uw ondersteuningsteam. Houd Twitter in de gaten en ga via uw helpdesk in gesprek met gebruikers.