Alles wat u nodig heeft om klantenservice van wereldniveau te leveren

Installatie en implementatie

Breng meerdere teams samen en implementeer processen zonder moeite. Zet uw teams in een mum van tijd en zonder hulp van derden aan het werk.

Samenwerking

Werk samen met interne teams om de doorlooptijd van tickets te verlagen en de productiviteit te verbeteren, zonder uw team uit te hoeven breiden.

Meerdere kanalen

Breng alle ondersteuningsgesprekken, of het nou via e-mail, chat of sociale media is, samen op één platform en beheer elke interactie met klanten zonder problemen.

Zelfbediening

Creëer een uitgebreid kennisbestand en kets binnenkomende ‘hoe’-verzoeken af. Focus in plaats daarvan op klanten die kritische problemen ondervinden.

Wereldwijde ondersteuning

Breid uw ondersteuning uit naar verschillende producten, locaties en kantooruren. Coördineer beter en voorkom bijkomende operationele kosten.

Ondersteuning

Zakelijke klanten krijgen 24/7 e-mailondersteuning en 24/5 telefonische ondersteuning, samen met hulp bij implementatie en topprioriteit SLA’s.

Waarom onze klanten blij met ons zijn

Personaliseer uw helpdesk

Of u nu complexe workflows op wilt zetten of oplossingen aan klanten wilt bieden met verticale organisatiestructuren: Freshdesk helpt u meerdere problemen tegelijkertijd op te lossen door u uw helpdesk te laten aanpassen, zonder in te leveren op uw ondersteuningsproces.

Verbind platformen. Breid mogelijkheden uit. 

Geef uw ondersteuningsmedewerkers toegang tot achtergrondinformatie vanuit alle hoeken van uw organisatie. Bezoek onze marktplaats en integreer uw helpdesk met vooraanstaande CRM’s, betalingsoplossingen en andere interne tools en tools van derden.

Zoekt u iets specifieks? Gebruik ons API-platform om zelf krachtige, aanpasbare oplossingen te ontwikkelen. 

Het veiligheidsnet

Data Security

We are TRUSTe certified and ISO 27001:2013 compliant. Our infrastructure is handled by AWS, who are certified by ISO 27001, SSAE - 16, & HIPPAA, and are SOC I, II and III.

Data Hosting

As a Freshdesk customer, you have an option to have your data hosted in the United States or in Europe in order to comply with any geographical storage compliances.

Access Control

We offer enhanced features like role-based access, IP whitelisting, custom email servers and SAML SSO to help you enforce data security policies in your organization.

150.000+ tevreden klanten