Eén oplossing voor al uw problemen

Eén oplossing voor al uw problemen

Komen er van alle kanten problemen van klanten op u af?

Verzamel al uw ondersteuningsverzoeken in Freshdesk - of ze nu via e-mail, chat, telefoon of sociale media zijn binnengekomen. Bepaal automatisch de prioriteit, categorie en geschikte medewerker voor
uw tickets.

Niet genoeg middelen om goed werk af te leveren?

Bespaar tijd door routinewerk in veelvoorkomende ondersteuningssituaties te automatiseren. Installeer zelfbedieningsportals voor klanten en verminder de hoeveelheid tickets.

Vraagt u zich af wat er fout gaat bij uw ondersteuning?

Vraag belangrijke statistieken op om prestaties te analyseren en het verantwoordelijkheidsgevoel te verhogen. Gebruik inzichten en neem betere beslissingen. Creëer SLA’s om problemen sneller te
beheren en op te lossen.

Transformeer uw ondersteuning van goed naar fantastisch

Zelfbediening

Creëer een kennisbestand met veelgestelde vragen om de hoeveelheid binnenkomende tickets te verminderen en de werklast te verlagen. Bouw fora op om een community van gebruikers te creëren.

Klanttevredenheid

Stuur tevredenheidsenquêtes naar uw klanten zodat ze u kunnen vertellen wat ze fijn vinden aan uw service en waar u nog wat meer moeite voor moet doen.

Integraties

Haal alles wat u nodig heeft voor uw ondersteuning uit Freshdesk. Integreer gegevens uit uw favoriete apps. Of bouw uw eigen apps met ons API-platform.

Vertrouwd door meer dan 150.000 klanten