Waarom MKB bedrijven onze helpdesk software waarderen:

De meest geschikte software voor MKB met eén oplossing voor alle problemen

Komen er van alle kanten klantvragen op je af?

Inkomende verzoeken via e-mail, chat, telefoon of social, of allemaal tegelijk? Geen zorgen. Freshdesk verzamelt alle klantverzoeken op één overzichtelijk platform - hoe of vanaf waar ze ook binnenkomen. Prioriteer, categoriseer en wijs tickets automatisch toe.

ticket list

Niet genoeg resources om alle klanten direct te woord te staan?

Bespaar tijd door routinematige taken te automatiseren die moeten worden uitgevoerd in veelvoorkomende supportscenario's. Zet selfserviceportals voor klanten op en verminder het aantal tickets. Door Fresdesk efficiënt te gebruiken, kan je verwerkingstijd met wel 25% worden verbeterd.

self service portal

Meer inzicht nodig in mogelijke verbeteringen?

Houd belangrijke statistieken bij uit rapporten om prestaties te meten en verantwoordelijkheid te vergroten. Freshdesk biedt waardevolle inzichten waarmee je de prestaties van het team kunt monitoren en betere beslissingen kunt nemen. Ook is het mogelijk SLA's in te stellen om problemen sneller te behandelen en op te lossen.

reports

Van goede naar een geweldige klantenservice

Klanttevredenheid

Stuur enquêtes naar je klanten zodat ze je kunnen vertellen wat ze prettig vinden aan de service of op welke gebieden je toch net dat beetje extra kunt doen.

Selfservice

Creëer een kennisbank met veelgestelde vragen om de hoeveelheid binnenkomende tickets te verminderen en de werklast te verlagen. Werk met forums zodat je gebruikers een community kunnen vormen.

Integraties

Krijg toegang tot alle andere ondersteuningsbehoeften rechtstreeks vanuit Freshdesk. Integreer data uit je favoriete apps, of bouw je eigen app met ons API-platform.

Meer dan 50.000 tevreden klanten gingen je voor