Prijzen van Freshdesk
Freshdesk combineert de beste ticketing, selfservice en rapportages.
Products
Freshdesk
- Customer Service
- IT-service
- CRM
Free
Geïntegreerde ticketing via e-mail en sociale media
Ticketverzending
Kennisbank
Tickettrendrapport
Kant-en-klare analyses en rapporten
Kies de locatie van uw datacenter
Teamsamenwerking
24x7 e-mailondersteuning
Growth
Intuïtieve, toonaangevende ondersteuning voor groeiende bedrijven
/medewerker/maand, jaarlijks gefactureerd
Gratis proefperiode startenAlles in Gratis en...
Automatisering
Botsingsdetectie
1000+ marketplace-apps
Grondig helpdeskrapport
SLA-beheer en openingstijden
Aangepaste e-mailserver
Gepersonaliseerde ticketweergaven
Aangepaste ticketvelden en -status
Aangepaste SSL
Houd eenvoudig de tijd bij die medewerkers aan tickets hebben besteed
24x5 telefonische ondersteuning
Pro
Geavanceerde automatisering voor hoge prestaties
/medewerker/maand, jaarlijks gefactureerd
Gratis proefperiode startenAlles in Growth en...
Meerdere producten
Voor tot 5000 medewerkers
Circulaire toewijzing
Aangepaste rollen
Aangepaste objecten
Aangepaste rapporten en dashboards
Segmenteer klanten voor gepersonaliseerde ondersteuning
Klantentraject
Standaardformulieren
Beheer versies in de kennisbank
Gemeenschapsforums
Verhoogbare API-limieten
CSAT-surveys en -rapporten
Meerdere SLA-beleidsregels en openingstijden
SLA-herinnering en escalatie
Meertalige kennisbank
Aangepaste apps
Gemiddelde verwerkingstijd (Average handling Time, AHT)
Gepersonaliseerde meetwaarden
Rapporten delen
Enterprise
Volledig uitgerust met bots voor ondersteuning op enterprise-niveau
/medewerker/maand, jaarlijks gefactureerd
Gratis proefperiode startenAlles in Pro en...
Onbeperkt aantal producten
Sandbox
Beheer eenvoudig diensten van medewerkers in de verschillende de tijdzones
Auditlog
Toewijzing op basis van vaardigheden
Workflow voor kennisbankgoedkeuring
Flexibele kennisbankhiërarchie
Beperking van IP-bereiken
Add-ons voor nog betere ervaringen
Freshbots (met Freddy Self Service)
Koop chatbotsessies om via alle kanalen met klanten in gesprek te gaan
Freddy Copilot
De persoonlijke generatieve AI-assistent voor uw supportteam
Freddy Insights
Generatieve AI-gestuurde prestatieanalyses en aanbevelingen voor leiders
Freshcaller
Benader klanten telefonisch met de add-on van Freshcaller.
Dagpassen
Voeg extra agents toe aan uw account voor één dag
Veelgestelde vragen
Hoe werkt de gratis proefperiode van 14 dagen?
Nadat u zich hebt geregistreerd, krijgt u 14 dagen lang toegang tot alle functies van het Enterprise-abonnement. Wij willen zeker weten dat u helemaal tevreden bent met Freshdesk voordat u een abonnement afsluit. Tijdens de proefperiode kunt u op elk moment uw betaalgegevens toevoegen om een passend abonnement af te sluiten.
Kan ik mijn abonnement up- of downgraden?
Ja, u kunt op elk moment uw abonnement upgraden. Als u uw abonnement wilt downgraden of annuleren, kunt u dat doen aan het einde van de looptijd. Klik in uw Freshdesk-account op 'Abonnementen en facturatie' om wijzigingen door te voeren.
Hoe veilig zijn mijn gegevens?
Wij nemen veiligheid heel serieus. U kiest aan het begin direct zelf uw data center. Onze servers worden gehost in toonaangevende data centers die zijn beveiligd met biometrische vergrendelingen en een 24-uurs bewaking. Wij zorgen ervoor dat onze software altijd up-to-date is met de laatste beveiligingspatches. Bij alle Freshdesk-abonnementen is versleuteling met SSL GRATIS inbegrepen om ervoor te zorgen dat uw gegevens veilig zijn.
Wat is Freddy AI?
Freddy AI is een gebruiksvriendelijke AI-oplossing voor betere productiviteit, meer innovatie en persoonlijke customer experiences, dankzij de krachtige GenAI-mogelijkheden. Voor meer informatie over Freddy klikt u hier.
Wat wordt bedoeld met de bètaversie van Freddy Copilot en Freddy Insights?
Wij bieden de bètaversie aan zodat klanten onze AI-producten kunnen uitproberen. Voorafgaand aan de lancering willen we zoveel mogelijk feedback van klanten om de functies te optimaliseren.
Wat gebeurt er met Freddy Copilot en Freddy Insights na afloop van het bètaprogramma?
Zodra beide add-ons na afloop van het bètaprogramma openbaar zijn uitgebracht, kunnen klanten die met Pro en Enterprise werken de add-ons aanschaffen voor hun Freshworks-accounts.
Wat is een Freshbot-sessie?
Een Freshbot-sessie is een unieke interactie tussen een eindgebruiker en een bot:
- Bij e-mail telt elk antwoord op een e-mail als 1 botsessie
- Bij spraak telt elk gesproken botantwoord als 1 botsessie
- Bij chat tellen alle interacties tussen eindgebruikers en bots binnen in een periode van 24 uur vanaf het tijdstip waarop eindgebruikers een sessie starten als 1 botsessie
- Alleen klantgerichte AI-functies en bots verbruiken sessies. Agentgerichte AI-functies en bots verbruiken geen botsessies.
Krijg ik gratis Freshbot-sessies?
Bij alle betaalde abonnementen krijgt u 500 sessies om onze chatbots uit te proberen. Hiervan kan per account maar één keer gebruik worden gemaakt. Als ze op zijn, kunt u extra sessies kopen op basis van uw behoeften.
Worden er annuleringskosten in rekening gebracht?
Nee. Freshdesk is een pay-as-you-go-service. Wij brengen geen annuleringskosten in rekening. U kunt annuleren wanneer u wilt, maar de annulering wordt pas van kracht na het einde van de looptijd.
Welke betalingen accepteren jullie?
Wij accepteren Visa, Mastercard, Discover en American Express. Wij accepteren geen PayPal. Wij accepteren geen telefonische inkooporders. Bij al onze offline betalingen worden de USD-prijzen aangehouden.
Dagpassen
Extra hulp nodig bij support?
Verwacht u een piek in supportverzoeken of hebt u expertise over een bepaald onderwerp nodig? Met dagpassen voegt u extra agents toe die een dag lang op dezelfde manier zijn in te zetten als gewone agents. Dagpassen zijn geldig tot het einde van de dag of 00.00 uur.