Dit is hoe gratis ondersteunende software u helpt bij sneller antwoorden

Software voor klantondersteuning stroomlijnt de communicatiewijze met uw klanten. Het helpt u bij het tracken, rangschikken en prioriteren van binnenkomende ondersteuningsaanvragen en het sneller oplossen van problemen dan wanneer u e-mail zou gebruiken.

 

Waarom overgaan op gratis ondersteunende software de moeite waard is

78% van de klanten zien af van een transactie of een beoogde aankoop vanwege een slechte service. Daarom is goede klantondersteuning essentieel voor een groeiend bedrijf. Wij weten ook dat bedrijven die beginnen, al in veel onderdelen moeten investeren, budgets dienen te beheren en dat besparingen niet altijd eenvoudig zijn. Zou het niet geweldig zijn als u een gratis helpdesk kon hebben met alle ondersteuningsfuncties zodat met uw bedrijf meegroeit? Met het free forever plan van Freshdesk is dat mogelijk - software voor klantondersteuning met vele functies voor een onbeperkt aantal medewerkers en dat alles helemaal gratis!

Wat u kunt doen met het free plan van Freshdesk

Communicatie met de klant stroomlijnen

Met Freshdesk kunt u vragen vanuit meerdere communicatiekanalen beheren zoals e-mail, telefoon en sociale media en dit alles via één gemeenschappelijke database. U hoeft niet met meerdere tools te jongleren om klantvraagstukken doeltreffend op te lossen.

Routine-taken automatiseren

Met Freshdesk kunt u werkstromen aanmaken zodat u routine-taken kunt automatiseren en de productiviteit van uw medewerkers kunt verbeteren. Met het gratis programma kunt u tickets aan de juiste medewerkers toewijzen, voorgeprogrammeerde antwoorden opzetten voor veelgestelde vragen en nog veel meer.

Inzicht krijgen in de prestaties van het team

U kunt de prestaties van uw team bijhouden met de Freshdesk prestatierapporten voor medewerkers en groepen. U kunt conclusies trekken uit statistieken en deze gebruiken voor het nemen van toekomstige beslissingen en het verhogen van de verantwoordelijkheid van de medewerkers.

Zelfbediening voor klanten

U kunt de kennisbank-functie in Freshdesk gebruiken om klanten te voorzien van gedetailleerde artikelen over oplossingen en andere middelen zodat ze zelf problemen kunnen oplossen. Zo kunt u het volume aan tickets beheersen.

Toegang tot onze App Gallery

Haal het beste uit Freshdesk door met applicaties uit onze Marketplace te integreren. We hebben ondersteuning voor een reeks applicaties met diverse functionaliteiten waarmee u de capaciteiten van Freshdesk kunt uitbreiden en verschillende bedrijfsfuncties mee kunt samenvoegen.

Onze hulp is onmiddellijk beschikbaar

Freshdesk biedt 7 dagen per week, 24 uur per dag ondersteuning per e-mail en 5 dagen per week, 24 uur per dag ondersteuning per telefoon en chat. Deze service maakt deel uit van het gratis programma. U kunt contact met ons opnemen over alle problemen die u tegenkomt en u wordt onmiddellijk geholpen door iemand van ons ondersteuningsteam.

Onze klanten die het gratis programma gebruiken aan het woord