Alle functies Helpdesk rapportage

VOORKOM VERTRAGINGEN IN HET ANALYSEREN VAN GEGEVENS

Als leidinggevende van een ondersteuningsteam moet u in staat zijn zo snel mogelijk problemen te identificeren en op te lossen om de prestaties van uw team te verbeteren. U besteedt echter een hoop tijd aan het verzamelen van gegevens, het maken van grafieken en het presenteren van uw bevindingen.

Dankzij de rapporten van Freshdesk kunt u direct in actie komen

Met een snel overzicht van rapporten krijgen leidinggevenden een goed idee van hoe het gaat met de helpdesk en het ondersteuningsteam. Elke statistiek, zoals de responstijd van medewerkers, de naleving van de SLA of de gecreëerde tickets, kan worden geanalyseerd op basis van eigenschappen als status, medewerkersgroep, type en nog veel meer. U kunt uw ondersteuning stroomlijnen door knelpunten te identificeren en problematische tickets met behulp van het rapport te analyseren.

Bekijk inzichten in een oogwenk

Elk ondersteuningsteam heeft een andere manier van werken en houdt statistieken bij die relevant zijn voor de manier waarop zij prestaties meten. Met aanpasbare inzichten van Freshdesk kunt u focussen op de statistieken waar u iets aan heeft, zonder dat u een enorme hoeveelheid gegevens hoeft door te spitten.

Helpdesk Reporting

Vraag uw helpdesk om visuele gegevens

Gebruik eenvoudige woorden om uw helpdesk vragen te stellen. U kunt vragen stellen als “hoeveel tickets zijn er afgelopen maand opnieuw geopend” of “welke klant heeft vandaag de meeste onopgeloste tickets” en uw helpdesk zal het antwoord samen met een trenddiagram presenteren.

Report Answers

Plan uw workflow

Analyseer de wekelijkse en dagelijkse werklast van uw medewerkers en spot trends zoals de drukste dag van de week of het drukste uur van de dag. Haal door middel van dagpassen extra hulp aan boord wanneer dat nodig is en beheer de diensten op een effectieve manier.

Ticket Volume Trends

Leer de levenscyclus van elk ticket kennen

Met rapporten over de levenscyclus van tickets kunt u vaststellen welk team het langst doet over het oplossen van tickets of welke groep het langst moet wachten op andere teams. Analyseer de levenscyclus van een ticket op basis van de tijd die het bij elke groep of medewerker heeft gelegen en de verschillende eigenschappen van het ticket.

Ticket Lifecycle Report

Andere populaire functies

Geplande rapportage

Krijg specifieke rapporten regelmatig in uw inbox

CSAT-rapporten

Meet en verbeter de klanttevredenheid

SLA-rapporten

Identificeer welke teams continu SLA-deadlines missen