Alle functies Collaboration

SAMENWERKEN ZOU NIET ZO MOEILIJK MOETEN ZIJN

Ondersteuningsmedewerkers hebben vaak input van andere interne teams nodig om een probleem op te lossen. Medewerkers hebben echter geen zicht op de vooruitgang van het andere team, waardoor ze veel tijd verliezen aan het continu heen en weer communiceren. Alle achtergrondinformatie is verdwenen, de oplossing is vertraagd en de kwaliteit van uw service neemt af.

Freshdesk stimuleert teamwork en efficiëntie

Freshdesk bevat krachtige samenwerkingsfuncties die teams kunnen helpen efficiënt samen te werken om de klant een betere ondersteuningservaring te bieden. Medewerkers kunnen binnen de tickets in gesprek gaan met teamleden en kunnen tickets blijven bekijken, zelfs als er op dat moment een ander team aan werkt. Daarnaast kunnen teams openstaande taken verdelen en hier tegelijkertijd aan werken.

Chat binnen een ticket met Team Huddle

Breng iedereen wiens hulp nodig is voor het oplossen van het probleem samen met Team Huddle en voorkom omslachtige communicatie. Met een verslag van alle interacties beschikbaar naast het ticket, heeft iedereen toegang tot alle achtergrondinformatie en kan er tegelijkertijd worden gechat om meer informatie te krijgen.

Krijg een beter overzicht met Shared Ownership

Deel het eigenaarschap over een ticket met andere teams zonder het overzicht en de toegang tot het ticket te verliezen. Zo kunnen teams tegelijkertijd werken aan hetzelfde ticket en op de hoogte blijven
van de vooruitgang van andere teams. Als de medewerker die in contact staat met de klant altijd op de hoogte is van alle informatie over het probleem, heeft u altijd een antwoord voor de klant.

Verdeel problemen met Parent-child Ticketing, en heers

Los problemen sneller op door tickets op te delen in kleinere taken die verschillende teams tegelijkertijd kunnen uitvoeren. Met Parent-child Ticketing wordt het ticket pas opgelost als elk team haar toegeschreven taak heeft uitgevoerd. Zo is elk interne team verantwoordelijk voor hun eigen functie en kan het ticket pas opgelost worden als elk team onderdeel is geweest van de oplossing.

Los gerelateerde problemen tegelijk op met Linked Tickets

Wanneer er een plotselinge piek in het aantal ondersteuningstickets ontstaat, kunt u vergelijkbare problemen met elkaar linken en statusupdates van alle gerelateerde tickets in één keer versturen. Alle betrokken medewerkers hebben zo up-to-date informatie over de vooruitgang die is geboekt met het probleem en kunnen op basis daarvan consistente antwoorden naar hun klanten sturen.