Manage de klantverwachtingen

Gebruik Service Level Agreements om verwachtingen van klanten in te stellen, zodat u uw klanten kun laten weten wanneer ze een antwoord of de oplossing van hun probleem kunnen verwachten.

Set and track SLAs to maintan service standards

Meerdere SLA’s instellen

Stel verschillende SLA’s in voor verschillende teams, producten, bedrijven, klanten etc. Alle tickets worden dan vervolgens via deze SLA-principes behandeld.

Manage multiple SLAs for diferent type of customers

Timers aan/uit

Blokkeer SLA-timers als een ticket bepaalde statussen heeft,  zodat uw agents geen problemen krijgen als ze onverhoopt moeten wachten op klanten of partners.

Freeze SLA timers

Werken op afstand faciliteren

Klantenservice op afstand

Het maakt niet uit waar ter wereld uw medewerkers zijn, uw klanten zijn altijd vezekerd van een optimale supportervaring beleven dankzij remote support van Freshdesk.

Custom e-mail notificaties

Verras uw klanten door ook automatische e-mails in hun eigen taal te versturen. Freshdesk herkent deze automatisch!

Multichannel support

Manage interacties met klanten over verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon en social media vanuit 1 centraal punt - zonder te hoeven wisselen tussen tools.