Pas Freshdesk zo aan dat het perfect bij uw bedrijf past 

Stel specifieke Service Level Agreements (SLA) in voor verschillende regio’s, producten en business unite, zodat elk vraagstuk volgens de gestelde deadline opgelost wordt.

Set Custom SLAs

Probleemloze 
tijdmanagement voor alle regio’s

Maak aangepaste openings- en contacttijden aan en wijs deze toe aan verschillende medewerkers en groepen. Maak tickets en andere eigenschappen zichtbaar op de lokale tijd van de specifieke medewerker.

Multiple business hours

Waardering tonen voor loyale klanten

Bespaar tijd door tickets aan te maken met behulp van templates en  formuliervelden voor verschillende problemen, en vul deze van te voren al in met basisinformatie die bij u bekend is.

SLA Reminders

Verwachtingen managen

Klantenservice op afstand

Het maakt niet uit waar ter wereld uw medewerkers zijn, uw klanten krijgen altijd de perfecte support dankzij remote support van Freshdesk.

Aangepaste e-mail notificaties

Spreek uw klanten in hun eigen taal en stuur ook de automatische e-mails in hun eigen taal. Freshdesk herkent deze taal automatisch.

Multi-channel support

Beheer interacties met klanten over verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon en social media kunnen centraal, zonder te hoeven wisselen tussen tools.