Waarom hebben scholen helpdesk software nodig?

Elke onderwijsinstelling moet vragen vanuit verschillende kanalen beantwoorden en fluctuerende ondersteuningsverzoeken verwerken. Studenten en onderwijzend personeel moeten zich kunnen concentreren op zaken die belangrijker voor hun zijn dan het besteden van hun tijd en middelen aan de beste manier waarop studenten en administratie gecoördineerd kunnen worden. Daarom kan elke school of universiteit profijt trekken van helpdesk software.

Hoe kan Freshdesk mij helpen?

Stroomlijn alle binnenkomende vragen via een  enkel postvak. Blijf efficient in contact met zowel interne als externe klant. Voorkom vertragingen bij het antwoorden door de beste helpdesk software voor scholen te gebruiken.

Ticket View

Alledaagse taken automatiseren

Met Freshdesk kunt u alle repetitieve taken voor klantondersteuning automatiseren zoals het indelen van een vraag of het instellen van prioriteitsniveaus. Gebruik automatisering om automatisch tickets in te delen en prioriteitsniveaus in te stellen. 

Dispatcher Automation

Help klanten zichzelf te helpen

Zet een kennisbank op met veelgestelde vragen, artikelen en community-fora waar studenten en personeel zelf informatie kunnen vinden.

Knowledge base articles

Snel artikelen aanmaken

Maak gebruik van de email-to-kbase functie die automatisch een artikel aanmaakt gebaseerd op uw e-mail voor ondersteuning en bewaar het in een map die u kunt bijwerken, herzien en publiceren op het moment dat u het wilt.  

Create articles on the fly

Gratis begeleiding voor studenten

Met Freshdesk kiest u voor een helpdesk die perfect is voor onderwijsinstellingen. U krijgt functionaliteit op bedrijfsniveau tegen een betaalbare prijs. Beheer communicatie met studenten uit alle studierichtingen op één platform en wijd uw middelen aan het geven van goed onderwijs.