Waarom wisselen naar Freshdesk?

Samenwerking zou niet buiten uw helpdesk moeten plaatsvinden

Het maakt u langzamer en langzame antwoorden staan gelijk aan ontevreden klanten. 

De meeste teamgesprekken met betrekking tot ondersteuning gaan verloren in chattools buiten de helpdesk. Wij vinden dat die gesprekken binnen uw tickets moeten plaatsvinden.

Met functies als Team Huddle wordt het voor uw interne teams makkelijker om samen te werken binnen uw helpdesk. Zo heeft iedereen toegang tot alle achtergrondinformatie die ze nodig hebben om problemen van klanten snel op te lossen.

Uw helpdesk zou u niet onpersoonlijk en robotachtig moeten laten overkomen

Pas uw ticketformulieren, antwoorden van medewerkers en ondersteuningsportals aan om het precies zo over te laten komen zoals u wilt, zodat uw klanten u onthouden vanwege de unieke ervaring die u ze heeft gegeven. 

Stuur klanten door naar medewerkers met de juiste expertise. Gebruik meerdere kantooruren en onze meertalige functies om uw ondersteuning persoonlijker te maken voor klanten van over de hele wereld.

En dat is nog niet alles

 Ondersteuning on-the-go

Medewerkers kunnen gebruikmaken van de Android- of iOS-apps van Freshdesk om vanaf elke locatie te kunnen antwoorden op klantverzoeken.

Breid uw ondersteuningsmogelijkheden uit

U kunt achtergrondinformatie van klanten gebruiken voor uw ondersteuning door uw helpdesk te linken aan tools die u graag gebruikt, zoals CRM’s, betalingsoplossingen, etc.

Volg en meet wat u doet

Onze serie van makkelijk te gebruiken rapporten kan worden gebruikt om belangrijke statistieken in de gaten te houden en trends te identificeren met betrekking tot bijvoorbeeld de hoeveelheid tickets, knelpunten en teamprestaties.

Vergelijk uw helpdesk