Alle functies Zelfbediening

EEN WIN-WINSITUATIE

Klanten willen direct antwoord op makkelijke vragen zonder te hoeven wachten op medewerkers. Medewerkers willen minder tijd besteden aan het beantwoorden van dezelfde vragen, zodat ze kunnen focussen op de meer complexe problemen.

Freshdesk helpt u bij het creëren van een naadloze zelfbedieningservaring.

Het mogelijk maken van zelfbediening helpt niet alleen uw klanten bij het sneller vinden van oplossingen, maar rust uw medewerkers ook uit met de juiste kennis. Het helpt ook bij het verminderen van de hoeveelheid tickets die uw helpdesk ontvangt.

Creëer, organiseer en deel kennis

Kennisbestand

Laat klanten oplossingen zoeken en vinden voor simpele problemen die ze tegenkomen bij het gebruik van uw product of dienst.

Lees meer

Categoriseer artikelen

Verzamel artikelen in mappen en organiseer ze zo dat klanten makkelijk en snel door uw kennisbestand kunnen navigeren.

Community-fora

Bevorder een actieve community waar klanten vragen kunnen stellen en discussies kunnen aangaan over uw product.

Lees meer

Met het kennisbestand van Freshdesk kunt u...

Met het kennisbestand van Freshdesk kunt u...

Tegenstrijdige wijzigingen voorkomen

Met behulp van de functie conflict-detectie medewerkers kunt u voorkomen dat meerdere medewerkers hetzelfde artikel bewerken.

Om feedback vragen

Schrijvers kunnen op de hoogte blijven van feedback die lezers op het artikel hebben gegeven.

Meten en verbeteren

U kunt het aantal views, likes en dislikes monitoren om meer inzicht te krijgen in de effectiviteit van een artikel.

Betrokkenheid verhogen

Leid meer organisch verkeer naar uw kennisbestand met behulp van SEO-vriendelijke functies.

Met fora van Freshdesk kunt u...

Met fora van Freshdesk kunt u...

Forumonderwerpen samenvoegen

Vergelijkbare onderwerpen kunnen samengevoegd worden in één artikel om overlapping te voorkomen.

Uw fora beheren

Zorg ervoor dat verdachte posts niet automatisch online gaan zonder controle.

Link forumonderwerp aan ticket

Zet kritische problemen die worden benoemd in de community om in tickets, zodat ze de benodigde aandacht krijgen.

Grip op populariteit

Bepaal welke ideeën en oplossingen populair zijn op basis van het aantal upvotes.

Andere leuke zelfbedieningsfuncties

Lever ondersteuning voor meerdere producten

Creëer vanuit één enkele helpdesk aparte ondersteuningsportals voor meerdere producten, zonder te hoeven betalen voor extra producten.

Meertalig kennisbestand

Creëer voor één enkel portal artikelen in meerdere talen in uw kennisbestand. Freshdesk herkent de taal van de gebruiker en toont dienovereenkomstig de juiste artikelen.

Pas uw portal aan

Maak in Freshdesk gebruik van uitgebreide aanpassingsmogelijkheden om uw ondersteuningsportal eruit te laten zien en te laten voelen als een uitbreiding van uw website.